سهم 45 درصدی خوزستان در پویش ”به رنگ مدرسه”


سهم 45 درصدی خوزستان در پویش ”به رنگ مدرسه”

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان گفت: خوشبختانه تا دو روز مانده به پایان پویش سوم طرح آجر به آجر تا این لحظه، حدود 237 هزار شرکت‌کننده در کل کشور داشته که نزدیک به 100 هزار نفر یعنی بیش از 45 درصد از کل شرکت کنندگان، دانش‌آموزان خوزستانی هستند.

زیبا صالح‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: وزارت آموزش و پرورش از سال گذشته طرحی را با ایجاد زمینه برای مشارکت خیرین به اجرا گذاشت. این طرح به نام "آجر به آجر" است که با هدف کمک‌های خرد و مشارکت دانش‌آموزان در مدرسه‌سازی است.

وی افزود: پیش از این دو پویش از طرح آجر به آجر اجرا شد که در خوزستان در پویش اول به نام ”پویش محرم” رتبه چهارم کشوری و در پویش دوم به نام ”من مادرم، بچه های ایران فرزند من” رتبه اول کشوری را به دست آوردیم و این افتخاری برای ما است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان با اشاره به پویش سوم، گفت: پویش سوم طرح آجر به آجر که تقریبا روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و ۱۳ آبان ماه به پایان می‌رسد، پویش ”به رنگ مدرسه” است. در این پویش دانش‌آموزان ۶ تا ۱۲ ساله برای ترسیم نقاشی‌هایی با موضوع فضای مدرسه تشویق شدند. نقاشی‌ها پس از بارگذاری و براساس معیارهایی انتخاب می‌شوند.

صالح‌پور در پایان با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در پویش سوم طرح آجر به آجر، خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه تا دو روز مانده به پایان پویش سوم طرح آجر به آجر تا این لحظه، حدود ۲۳۷ هزار شرکت کننده در کل کشور داشته که نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر یعنی بیش از ۴۵ درصد از کل شرکت‌کنندگان، دانش‌آموزان خوزستانی هستند و امروز مرحله اول تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)