مربی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت نماینده گروه های سرود استان کرمان در گردهمایی بزرگ باشگاه همصدا


مربی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت نماینده گروه های سرود استان کرمان در گردهمایی بزرگ باشگاه همصدا

ایمان عباس زاده مربی و سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت به نمایندگی از کلیه گروه های سرود استان کرمان و جنوب این استان برای حضور در گردهمایی بزرگ باشگاه سرود همصدا دعوت شد.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: بنده به عنوان مربی و سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت به نمایندگی از کلیه گروه های سرود استان کرمان و جنوب این استان برای حضور در گردهمایی بزرگ باشگاه سرود همصدا دعوت با رویکرد، هم اندیشی و حمایت از گروه های سرود کشور شده ام.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت افزود: این دعوت از سوی موسسه فرهنگی و هنری کساء تهران انجام شده است و قصد دارم از فرصت پیش آمده برای طرح مشکلات گروه های سرود استفاده کنم.


وی بیان کرد: بنابراین کلیه گروه های سرود استان کرمان و جنوب استان که تمایل دارند دغدغه ها و مشکلات پیش روی فعالیت آنها در این نشست مطرح شود می توانند از طریق واتس آپ به شماره ۰۹۹۰۳۴۸۳۴۷۴ مطالب مورد نظر را برای بنده ارسال کنند.


عباس زاده ابراز کرد: موسسه فرهنگی هنری کساء به بهانه ۵ سال همصدایی و آغاز فصل مشترکی از همکاری این موسسه با فعالان عرصه فرهنگ و هنر متعهد به ویژه گروه های سرود برتر کشوری
گردهمایی بزرگ باشگاه سرود هم صدا را برگزار می کند.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت اظهار کرد: این گردهمایی در ۲۰ آبان ماه در مشهد مقدس و به میزبانی امام رئوف برگزار می‌شود که از بنده برای حضور در این گردهمایی دعوت شده است.


وی در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم این گردهمایی فصل تازه ای برای رفع مشکلات گروه های سرود باشد و بنده نیز بتوانم به خوبی شرح حالی از اوضاع گروه های سرود استان ارائه کنم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل