شهرک‌های صنعتی استان سمنان 625 هکتار توسعه می‌یابد


شهرک‌های صنعتی استان سمنان 625 هکتار توسعه می‌یابد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان گفت: 625 هکتار ایجاد و توسعه شهرک و ناحیه صنعتی استان با تصویب هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، حسن آل‌بویه روز دوشنبه با اشاره به برگزاری جلسه ویدیوکنفرانسی هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای ایران به منظور تصویب توسعه و ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی به ریاست علی رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ابراز داشت: ایجاد ناحیه صنعتی تویه دروار و توسعه شهرک صنعتی دامغان و ناحیه صنعتی صید آباد در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ایجاد ناحیه صنعتی تویه‌دروار به مساحت بیش از ۴۴ هکتار و توسعه شهرک صنعتی دامغان به مساحت ۵۴۰ هکتار و ناحیه صنعتی صید آباد به مساحت ۴۱ هکتار به تصویب‌ هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با اشاره به موقعیت شهرک صنعتی دامغان، گفت: محور ارتباطی شرق به غرب از شهرک صنعتی دامغان گذر کرده و از موقعیتی بسیار مناسبی برخوردار است.

آل‌بویه تصریح کرد: پیگیری‌های فراوانی در سالهای گذشته به منظور بازپس‌گیری معوض ۱۵۰ هکتار اراضی شهرک صنعتی دامغان انجام شد اما به نتیجه نرسید.

وی خاطرنشان کرد: محور ارتباطی شمال به جنوب کشور از بندر امیرآباد به بندرعباس از نزدیکی این شهرک صنعتی عبور خواهد کرد و این مساله موقعیت فعلی شهرک صنعتی دامغان را ارتقا می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان ادامه داد: استاندار سمنان در بازدید از شهرک صنعتی دامغان برای توسعه این شهرک دستورهای لازم را به دستگاه‌های اجرایی ذیربط صادر کرد.

آل بویه با اشاره به موقعیت ناحیه صنعتی صیدآباد در شهرستان دامغان، اضافه کرد: تقاطع غیرهم سطح ایجاد شده این ناحیه صنعتی را در موقعیت مناسبی قرار داده است.

وی گفت: دسترسی مناسب به امکانات و همجواری ناحیه صنعتی به پست برق ۶۳ کیلوولت از جمله مزیت‌های این ناحیه صنعتی است.

وی با بیان اینکه امکانات برای ایجاد ناحیه صنعتی تویه‌دروار فراهم است، تاکید کرد: منطقه تویه‌دروار یکی از قطب‌های صنایع چوب و نجاری کشور است و ایجاد ناحیه صنعتی می‌تواند به توسعه این منطقه کمک شایانی کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با اشاره به اینکه مناطق شرق کشور ظرفیت مطلوبی برای توسعه صنعتی دارد، یادآور شد: تعهدات شرکت شهرکهای صنعتی استان با همکاری و مساعدت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اجرایی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران