مسابقات چند جانبه آفرود به میزبانی قزوین برگزار می‌شود


مسابقات چند جانبه آفرود به میزبانی قزوین برگزار می‌شود

قزوین – ایرنا – رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین گفت: مسابقات چند جانبه آفرود به میزبانی این استان در پیست جدید روستای قمیک تاکستان برگزار می‌شود.

محمدرضا لشگری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون ۱۲ استان از جمله تهران، البرز، همدان، کرمانشاه، زنجان، گیلان، قم، اصفهان، شیراز و مشهد برای حضور در این رقابت های اعلام آمادگی و ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: بالغ بر ۱۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور و ۱۰ شرکت کننده از استان قزوین در این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند.

لشگری ادامه داد:این رقابت ها در ۶ کلاس ۲ هزار و ۴۰۰ سی سی، سه هزار و ۵۰۰ و چهار هزار و ۵۰۰ سی سی، کلاس آزاد، کلاس بانوان و کلاس ماشین های باگی برگزار می شود.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین گفت: شرکت کنندگان در این رقابت ها از امروز وارد استان قزوین می شوند و فردا در پیست جدید روستای قمیک تاکستان به رقابت خواهند پرداخت.

این مسوول اضافه کرد:با توجه به شیوع کرونا از تمامی شرکت کنندگان در این رقابت ها آزمایش پی سی آر دریافت می شود و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد مقابله با کرونا الزامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات