وزیر دادگستری با مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان دیدار کرد


سمنان - ایرنا - وزیر دادگستری که امروز پنجشنبه در جریان نهمین سفر استانی...
سمنان - ایرنا - وزیر دادگستری که امروز پنجشنبه در جریان نهمین سفر استانی دولت سیزدهم به گرمسار و آرادان سفر کرده بود، با شماری از مردم این شهرستان ها به صورت چهره به چهره دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا، امین حسین رحیمی با حضور در محل شهرستان آرادان، با برپایی نشست صمیمی از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات برخی از شهروندان قرار گرفت.

در این نشست صمیمی حدود ۴۰ نفر از مردم شهرستان های گرمسار و آرادان با حضور در سالن اجتماعات فرمانداری آرادان به صورت انفرادی با وزیر دادگستری دیدار و گفت و گو کرده و مسایل و مشکلات خود را با وی درمیان گذاشتند.

بیشترین مسایلی که مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در این نشست با وزیر دادگستری مطرح کردند، مشکل کمبود آب آشامیدنی و صنعتی، طولانی بودن طرح های راهسازی، آب رسانی و برق رسانی و طرح های مربوط به انرژی خورشیدی برای تولید آب و برق بود.

وزیر دادگستری پس از پایان این نشست که بیش از یک ساعت طول کشید. شهرستان آرادان را برای شرکت در جلسه شورای اداری استان سمنان ترک کرد.

به گزارش ایرنا، اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کردند تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا شوند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.

شهرستان میامی در شرق استان سمنان میزبان سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری، شهرستان های گرمسار و آرادان میزبان امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، شهرستان دامغان میزبان بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر میزبان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی بودند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته