اهدای آرد به زلزله زدگان اندیکا در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه


اهدای آرد به زلزله زدگان اندیکا در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه

حجت الاسلام رضاوند از تامین امنیت غذایی زلزله زدگان اندیکا و توزیع آرد موردنیاز آن‌ها در قالب کمک‌های مومنانه خبر داد.

حجت الاسلام مجید رضاوند مدیر کانون فرهنگی هنری صالحان در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر اندیکا را یکی از خدمات در حال انجام این کانون عنوان کرد و گفت: تامین آرد موردنیاز زلزله زدگان و خانوار‌های خسارت دیده ساکن روستا‌های همجوار در قالب کمک‌های مومنانه در دستور کاربچه های مسجد قرار گرفت.
وی تامین ۴ قلم از کالا‌های اساسی را وظیفه کانون صالحان در قبال همنوعان عنوان کرد و اظهار داشت: طبق تفاهم نامه‌ای که با سپاه پاسداران، بسیج و سازمان‌های امدادی منعقد شده است، به صورت روزانه میزان قابل ملاحظه‌ای آرد با هدف توزیع میان مردم زلزله زده اندیکا ارسال میشود تا در چنین شرایطی با تمهیدات اندیشیده شده مسئله قوت غالب مردم آسیب دیده تامین و مرتفع شود.
امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) بر تداوم ارائه خدمات از سوی این کانون تاکید و تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر، آمادگی همکاری بیشتر به صورت تهیه نان بهداشتی برای زلزله زدگان وجود دارد که در صورت نیاز و اعلام از سوی استانداری و دستگاه‌های ذیربط بسرعت آماده و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام رضاوند بیان داشت: همواره در زمان های بحران حمایت های مختلفی از قبیل اهدای سبد اقلام غذایی و بهداشتی،گوشت گرم،نان،برنج و... از سوی مردم برای زلزله زدگان و سیل زدگان صورت می پذیرد.
به گزارش شبستان کانون فهما صالحان در امر کمک های مومنانه قدم های زیادی در این چندساله برداشته است که می توان به اهدای ۳۰۰۰ بسته معیشتی،بیش از ۱۵۰۰ پرس غذای گرم و... اشاره نمود.
گفتنی است کانون فرهنگی هنری صالحان به آدرس شهرک دانش خیابان الفی نواران مسجد صاحب الزمان(عج) واقع گردیده است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی