امام جمعه بروجرد: آمریکا بار دیگر از نیروهای نظامی ایران سیلی خورد


بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: آمریکا بار دیگر از ایران و نیروی...
بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: آمریکا بار دیگر از ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی خورد و دلاورمردان ایرانی توان خود را به دشمنان این مرز وبوم نشان دادند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید "علی حسینی" در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: آمریکا باید بداند که با افراد معمولی طرف نیست ، در این کشور سردار سلیمانی و سلیمانی های زیادی هستند که مقابل دشمن خواهند ایستاد.

وی اظهار داشت: ما هزاران حاج قاسم داریم، حاج قاسم یکی نبود این سپاهیان غیور همرزمان حاج قاسم سلیمانی هستتد که شهادت افتخار بزرگی برای آنهاست.

امام جمعه بروجرد افزود: خون سردار سلیمانی موجب خروج و اخراج این آدم کشان از منطقه شد در صورتی که ما هنوز انتقام خون شهید سلیمانی را از آمریکا نگرفته ایم.

خطیب جمعه بروجرد گفت: پیام دیگر شکست آمریکا توسط نیروی دریایی سپاه به دوستداران انقلاب و محور مقاومت است که ما چنین شیرمردانی داریم ، شجاعت و رشادت را از آنها باید یادگرفت.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش ضمن انتقاد از بی حجابی در برخی رستورانها و استفاده از بکارگیری دختران آرایش کرده در این اماکن گفت: مردم این رفتارها را تحمل نمی کنند.

وی اجتماع پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را موجب یاس و ناامیدی دشمن دانست و از زحمات گروههای جهادی در تسریع ساخت مصلی نمازجمعه قدردانی کرد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته