اختتامیه رویداد آینده روشن در مشهد برگزار شد


اختتامیه رویداد  آینده روشن  در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- مراسم اختتامیه رویداد آینده روشن ، نخستین گردهمایی رتبه‌های برتر کنکور سراسری رشته هنر روز جمعه با حضور رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در برج سپید مشهد برگزار شد.

ریس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در این مراسم گفت: زبان هنر چون با فطرت انسان سروکار دارد نیاز به ترجمه ندارد و خدا این زبان و فرصت را به شما دانشجویان هنر داده است و انشاء الله عالیترین مفهوم و اثر در قالب زبان هنر توسط شما دانشجویان منتقل شود.

حجت الاسلام مصطفی رستمی خطاب به دانشجویان هنر افزود: از امام رضا(ع) بخواهید راهی در پیش پای شما قرار گیرد که چند سال بعد وقتی به نزدش برگشتید تاسف نخورید.

یک استاد حوزه و دانشگاه هم گفت: خوب است برای دانشجویان هنر ۱۰ واحد انسان شناسی و روان شناسی هوش هیجانی گذاشته شود.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان افزود: خوبی دانشجویان هنر این است که کار تکراری ندارند و آزاد و خلاق هستند. هنرمند چون با زیبایی سر و کار دارد با صفاست و در هیاتهای دانشجویی هم قویترین هیات، هیات هنرمندان است.

نخستین رویداد «آینده روشن» به‌ همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آستان قدس رضوی، مهر و آبان امسال با حضور دارندگان رتبه های برتر زیر هزار رشته های مختلف کنکور سراسری به مدت چهار روز در مشهد برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!