خبر فوت سجاد رزمجو صحت دارد؟


پس از انفجار منزل مسکونی در شهرک ولایت یاسوج و خبر سوختگی شدید خواننده محلی، نگرانی‌ها در مورد وضعیت این خواننده افزایش یافت و خبر فوت سجاد رزمجو نیز در فضای مجازی منتشر شد. برای اطلاع از جزئیات حادثه و آخرین وضعیت سجاد رزمجو با ما همراه باشید.

خبر فوت سجاد رزمجو صحت دارد؟

به گزارش راهبرد معاصر، پس از انفجار منزل مسکونی در شهرک ولایت یاسوج و خبر سوختگی شدید خواننده محلی، نگرانی‌ها در مورد وضعیت این خواننده افزایش یافت و خبر فوت سجاد رزمجو نیز در فضای مجازی منتشر شد.این حادثه روز جمعه 14 آبان 1400 اتفاق افتاد . برای اطلاع از جزئیات حادثه و آخرین وضعیت سجاد رزمجو با ما همراه باشید.

جزئیات حادثه آتش سوزی و آخرین وضعیت سجاد رزمجو

رئیس مرکز آتش نشانی یاسوج گفت: این حادثه ساعت ۱۱ و ۱۲ دقیقه امروز به این مرکز گزارش شد و بلافاصله نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

یوسفی با بیان اینکه نشتی گاز علت اصلی این انفجار است افزود: جزئیات این حادثه در دست بررسی است.

وی ادامه داد: متاسفانه فرد مصدوم آقای ۴۱ ساله و یکی از خوانندگان محلی کهگیلویه و بویراحمد است که براثر سوختگی شدید با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد.

وحدت نژاد وضعیت خواننده محلی "سجاد رزمجو" را نامطلوب گزارش کرد.


رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نیز در این خصوص گفت: این خواننده محلی دچار سوختگی شدید با بیش از ۶۰ درصد سوختگی پذیرش شده است.
مهرداد باقری افزود: هم اکنون شرایط جسمی این خواننده مطلوب نیست و حنجره و ریه او نیز دچار سوختگی شده است.

.slide_vertical_padding

تکذیب خبر فوت سجاد رزمجو

ساعاتی پیش خبر آمد" سجاد رزمجو" خواننده خوش آواز کهگیلویه وبویراحمدی که آهنگ‌های لری آن طرفداران زیادی فرا‌تر از جغرافیای استان داردبراثر ایست قلبی دربیمارستان نمازی شیراز جان باخت.

این خبر مانند خبر فوت برخی چهره‌های هنرمند وسرشناس کشورمان سر از شبکه‌های اجتماعی در آورد.

دکترعلی منطق پزشک کشیک بخش اتفاقات این بیمارستان بستری بودن چنین بیماری را تائید ننمود.

براساس این گزارش، پیگیری‌های ما ازبیمارستان نمازی این شهر نشان میدهد که نامی از سجادرزمجویی در هیچ یک از بخش‌های اتفاقات وقلب این بیمارستان آموزشی درمانی ثبت نشده است تا این بار خبر‌های تائید نشده (شایعات) مرگ هنرمندان سرشناس از تهران فرا‌تر رفته ودر جنوب غرب دامن یک خواننده محلی را بگیرد.

هم چنین یکی از دوستان وی، خبر فوت این خواننده محلی را تکذیب نمود. بی شک این خواننده طرفداران ومخاطبان خاصی دارد که انتشار چنین اخبار نادرستی میتواندلطمات روحی فروانی برای آن‌ها بهمراه داشته باشد.چندین سایت هم فوت این خواننده محبوب را تکذیب کرده اند.ولی در حال حاضر تایید و یا تکذیب این خبر از سوی منبع رسمی اعلام نشده است.

کوروش رضوانی فر از چهره‌های سرشناس هنری و صاحب سبک در موسیقی به شایعه فوت سجاد رزمجو واکنش نشان داد و گفت: خبر منتشر شده تایید نمی‌شود و درحال حاضر پیگیر شرایط درمانی وی هستیم.

خبر فوت سجاد رزمجو صحت دارد؟

بیوگرافی سجاد رزمجو



سجاد رزمجو یکی از خواننده‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که سال‌هاست در عرصه خوانندگی فعالیت می‌کند.

او از دهه ۷۰ تا کنون در عرصه خوانندگی فعالیت داشته و بسیاری از مردم غرب کشور با صدای آشنا هستند.

این خواننده همچنین در مجالس جشن و عروسی نیز حضور پیدا می‌کند و طرفداران زیادی را در استان کهگیلویه و بویراحمد دارا می‌باشد.


همسر و فرزندان سجادرزمجو



ایشان متاهل بوده، ولی درباره زندگی شخصی اش اطلاعاتی وجود ندارد.



مصدومیت شدید سجاد رزمجو خواننده کهگیلویه و بویر احمد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری