ارسباران مهد فرهنگ و تعلیم است


ارسباران مهد فرهنگ و تعلیم است

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: منطقه ارسباران به مرکزیت شهرستان اهر مهد فرهنگ و تعلیم بوده و دانش آموزان و نخبگان زیادی از این منطقه به موفقیت‌های بزرگی در سطح کشور دست یافته‌اند،

کامیار قهرمانی فرد در جشن نخبگان علمی و فرهنگی دانش آموزان اهر، اظهار کرد: کلیه مدیران، معلمان و عوامل مدارس و در راس آن‌ها مجموعه آموزش و پرورش در طول دوران کرونا و زیست بوم جدید، تمامی تلاش‌ها و فعالیت‌های خود را در جهت تعلیم و تربیت به دانش آموزان با روش‌های مختلف و از جمله نوآوری و تهیه امکانات در راستای تداوم فرایند یاددهی و یادگیری انجام داده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اهداف و تلاش‌های مدیریت و دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی، ارتقای کیفیت و خدمات آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دانشگاه است.

وی افزود: فرهنگ دوستی، فرهنگ پروری و علم اندوزی در منطقه ارسباران به مرکزیت شهرستان اهر از ویژگی‌های مهم دانش آموزان این منطقه است که امسال با قبولی در رشته‌ها و دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور این ویژگی را اثبات کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز در این مراسم گفت: به دنبال ترتیب دادن مدرسه زندگی با توجه به ساخت‌های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم.

ناصر پورفتحی افزود: تمامی مسئولان و نهادهای ذیربط شهرستان اهر با تمام توان و در تمامی زمینه‌ها پشتیبان و حامی آموزش و پرورش هستند که نشانگر تعاملات برون و درون سازمانی برای رفع موانع پیش روی آموزش و پرورش است که از این حمایت‌ها تقدیر می‌کنیم.

وی استفاده از بسترهای مراکز علمی، فنی و معرفی الگوهای برتر علمی، فرهنگی و هنری به دانش آموزان را در موفقیت آن‌ها بسیار موثر برشمرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل