اپل مدیران و مهندسان تسلا را استخدام می کند


اپل مدیران و مهندسان تسلا را استخدام می کند

شرکت اپل در تلاش است تا با استخدام تعدادی از کارکنان قبلی تسلا سریع‌تر خودرو‌های خودران خود را وارد بازار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از engadget، طبق گزارش بلومبرگ، آخرین اقدام اپل در جهت توسعه برنامه خودروی خودران استخدام یکی از مدیران مهم‌ترین رقیبش تسلا است. طبق گزارش ها، اپل، "کریستوفر سی جی مور" را که در سال ۲۰۱۹ مدیر نرم افزار Autopilot (خلبان خودکار) تسلا بوده را با پنج سال سابقه کار در تسلا استخدام کرد. بلومبرگ می‌گوید که این مدیر نرم افزار همچنان روی فعالیت‌های شرکت تسلا هم کار خواهد کرد.

اپل مدیران و مهندسان تسلا را استخدام می کند

در ماه می، مور در مصاحبه‌ای گفت "ایلان ماسک درباره جدول زمانی خودرو خودران خود اغراق کرده است. اظهارات ماسک مبنی بر اینکه رانندگی خودکار سطح ۵ به زودی ارائه می‌شود، با واقعیات مهندسی مطابقت ندارد. ماسک گفته است که فناوری تسلا به زودی قادر خواهد بود بدون دخالت انسان عمل کند. اما در حال حاضر، فقط قادر به رانندگی خودران در سطح ۲ است و همچنان برای حرکت خودرو به رانندگان نیاز دارد که دست خود را روی فرمان نگه دارند".

اپل مدیران و مهندسان تسلا را استخدام می کند

خبر کار نکردن مور برای تسلا زمانی اتفاق افتاد که مور در فلوریدا، به عنوان شاهد یک پرونده قضایی برای مرگ مردی در تصادف همراه با سیستم خلبان خودکار تسلا در سال ۲۰۱۹ فراخوانده شد. اسناد آن شکایت در اوایل اکتبر نشان داد که مور قبلاً تسلا را ترک کرده بود. مور و باورز تنها دو تن از کارمندان سابق تسلا هستند که اپل برای بخش خودرو‌های خود استخدام کرده بود. سایر افراد استخدام شده عبارتند از مایکل شوکوتش و استیو مک مانوس که معاونان مهندسی تسلا بودند.

بیشتر بخوانید

خودروهای خودران باید با دستور پلیس متوقف شوند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا