توزیع لوازم التحریر خدمتی دیگر از بچه های کانون شهدای چهاردانگه


توزیع لوازم التحریر خدمتی دیگر از بچه های کانون شهدای چهاردانگه

پولادی گفت: به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در حرکتی جهادی بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند و محروم چهاردانگه توزیع شد.

بهنام پولادی مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای چهاردانگه در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان محرومیت زدایی و خدمت رسانی به نیازمندان را از اولویت فعالیت های اجتماعی این کانون برشمرد و گفت: به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)در حرکتی جهادی بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند و محروم چهاردانگه توزیع شد.

وی افزود: این اقدام در راستای حمایت از تحصیل دانش آموزان کم برخوردار چهاردانگه ای که با مشکلات عدیده مواجه هستند انجام شد.

مدیر کانون فهما شهدای چهاردانگه از تداوم طرح کمک مومنانه خبر داد و ابراز کرد: تعداد
۲۰
کیسه آرد نیز برای مصرف خانواده های نیازمند و بی سرپرست خریداری شده که در بین آنها توزیع می شود.

پولادی با اشاره به این که در اجرای طرح کمک مومنانه خیرین ما را یاری می کنند، یادآور شد: برای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به نیازمندان با مشارکت بچه مسجدی های کانون، گروه جهادی این کانون فهما نیز راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: جا دارد از همکاری موسسه خیریه مسجد جامع چهاردانگه که در تهیه آرد مورد نیاز خانواده های نیازمند و بی سرپرست ما را یاری کرده اند، تشکر کنم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای چهاردانگه در خاتمه با بیان این مطلب که فعالیت های این کانون در حوزه خدمت رسانی تنها تهیه و توزیع کمک مومنانه نیست، اضافه کرد: در حوزه خدمت رسانی و محرومیت زدایی تاکنون هر کاری که در توان بچه های مسجدی کانون شهدای چهاردانگه اعم از ساخت سرویس بهداشتی و پرداخت کمک هزینه درمان نیازمندان بوده، انجام شده است.

گفتنی است کانون فهما شهدای چهاردانگه به آدرس خیابان فارسیان مسجد جامع چهاردانگه واقع گردیده است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج