قاتل سپاهان ، حامی یحیی گل محمدی شد + سند


قاتل سپاهان ، حامی یحیی گل محمدی شد + سند

مهدی تارتار ، سرمربی تیم ذوب آهن که با پیروزی مقابل سپاهان سه امتیاز شیرین را در هفته چهارم‌ لیگ برتر دوره 21 کسب کرد، در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر درباره شرایط پرسپولیس گفت : پرسپولیس 5 سال متوالی قهرمان شده و اینکه بگوییم دچار بحران شده منصفانه نیست. فوتبال ما بی‌رحم است. نوشته قاتل سپاهان ، حامی یحیی گل محمدی شد + سند...

قاتل سپاهان ، حامی یحیی گل محمدی شد + سند

مهدی تارتار : پرسپولیس 5 سال متوالی قهرمان شده است و اینکه بگوییم دچار بحران شده منصفانه نیست ؛ فوتبال ما بی‌ رحم است
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۹:۰۰

قاتل سپاهان ، حامی یحیی گل محمدی شد + سند

مهدی تارتار ، سرمربی تیم ذوب آهن که با پیروزی مقابل سپاهان سه امتیاز شیرین را در هفته چهارم‌ لیگ برتر دوره ۲۱ کسب کرد، در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر درباره شرایط پرسپولیس گفت : پرسپولیس ۵ سال متوالی قهرمان شده و اینکه بگوییم دچار بحران شده منصفانه نیست. فوتبال ما بی‌رحم است.

قاتل سپاهان ، حامی یحیی گل محمدی شد + سند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تارتار ، سرمربی تیم ذوب آهن که با پیروزی مقابل سپاهان سه امتیاز شیرین را در هفته چهارم‌ لیگ برتر دوره ۲۱ کسب کرد، در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر درباره شرایط پرسپولیس گفت :

اگر بخواهیم منصفانه نظر بدهیم الان هفته چهارم هستیم و خیلی زود است که برای تغییرات نظر بدهیم. ما باید فرصت بدهیم و حالا پرسپولیس تیمی است که پنج سال متوالی قهرمان شده است و حالا یک بازی هم شکست خورده است و بازی آخر آن ها هم مساوی شده است.

او افزود:

حالا بخواهیم اینقدر انتقاد کنیم و از بحران صحبت کنیم منصفانه نیست. ما باید صبور باشیم. این کادر خودش را نشان داده است. فوتبال ما فوتبال بی رحمی است و این مربی هایی که کار می کنند مظلوم هستند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ستاره خوزستان سه جلسه محروم شد