فرماندار سردشت: شهدای سلامت مایه افتخار ایران اسلامی هستند


فرماندار سردشت: شهدای سلامت مایه افتخار ایران اسلامی هستند

مهاباد- ایرنا- فرماندار سردشت گفت: شهدای مدافع سلامت با گذشت، ایثار و خدمت خالصانه خود به مردم، مایه افتخار و مباهات ایران اسلامی هستند.

اقصی نخشی‌پور روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت " سامان قادری " افزود: تلاش شبانه روزی شهدای سلامت بر هیچ کس پوشیده نیست، آنها خود را در شرایط خطرناک کرونایی وقف خدمت به بیماران کردند تا اینکه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با با تکریم شخصیت این شهید گرانقدر اظهار داشت: تلاش‌های شبانه روزی این شهید و دیگر شهدا در کنار سایر مدافعان سلامت همواره در یاد و خاطره های مردم قدردان و قدرشناس ایران اسلامی و این خطه باقی خواهد ماند.

فرماندار سردشت با قدردانی از خدمات ارزنده کادر بهداشت و درمان این شهرستان و به‌ ویژه نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان اضافه کرد: جامعه پزشکی ما به دنیا نشان دادند که با وجود همه محدودیت ها و تحریم ها، انسان های بزرگی بودند که برای سلامت مردم جان خود را به مخاطره انداختند و شبانه روز در خدمت مردم بودند.

نخشی پور با بیان اینکه این شهرستان در طول دوران انقلاب اسلامی ۸۵۶ شهید والامقام با ۱۶۰ نفر آزاده و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ جانباز و ایثارگر تقدیم نظام و انقلاب کرده است گفت: این تعداد شهید و ایثارگر برای شهرستانی با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر مایه مباهات است.

در پایان این دیدار از خانواده شهید " سامان قادری " تجلیل به عمل آمد.

شهید "سامان قادری" در بیمارستان امام خمینی(ره) سردشت به شغل مقدس پرستاری مشغول بود که حین خدمت به مردم به بیماری کرونا مبتلا و بعد از ۱۰ روز تحمل این بیماری در آبان سال گذشته فوت کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟