هیچ واحد تولیدی طی 2 سال اخیر در کاشمر تعطیل نشده است


هیچ واحد تولیدی طی 2 سال اخیر در کاشمر تعطیل نشده است

مشهد- ایرنا- فرماندار کاشمر گفت: به رغم تمامی مشکلات با حمایت های انجام شده نه تنها هیچ واحد تولیدی طی 2 سال اخیر در این شهرستان تعطیل نشده بلکه چند واحد بزرگ نیز ایجاد شده است.

مسلم ساقی عصر جمعه در بازدید از سه واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاشمر افزود: بازدید از واحدهای تولیدی مختلف با هدف بررسی مشکلات و رفع موانع تولید آنها هر هفته انجام می‌شود و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات اتخاذ می گردد.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری‌های لازم برای رفع مشکلات در محل کارخانه و واحد تولیدی اثربخشی بیشتری دارد ادامه داد: طی ۲ سال گذشته از اکثر واحدهای تولیدی شرکت شهرک‌ها، کارگاه‌های خرد و همچنین واحدهای فعال در روستاها و داخل شهر کاشمر بازدید شده است.

فرماندار کاشمر گفت: با تلاش‌های انجام شده طی این مدت نه تنها هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده بلکه واحدهای نیمه فعال نیز فعال و واحدهای بزرگی هم ایجاد شده‌اند.

وی افزود: تلاش شده است سرمایه‌گذاران حمایت را در عمل ببینند و دلگرم باشند که این شهرستان از این نظر وضعیت خوبی دارد و مواردی هم که در شهرستان قابل حل نیستند در مرکز استان پیگیری می‌شوند.

ساقی ادامه داد: در حال حاضر ۶۹ واحد در شهرک صنعتی کاشمر وجود دارند که ۴۲ واحد آنها فعال، هشت واحد تعطیل و باقی آنها در حال ساخت هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۰ درصد اراضی شهرک صنعتی کاشمر واگذار شده و اقدامات زیرساختی طرح توسعه شهرک نیز در حال انجام است گفت: هرچند واحدهای کوچک مستقر در این شهرک صنعتی با مشکل سرمایه در گردش مواجه هستند اما با پیگیری‌های انجام شده از طریق مرکز استان تلاش می‌شود مشکل تمامی واحدها هرچه زودتر رفع شود.

فرماندار کاشمر در این مراسم از سه کارخانه کنسانتره آبمیوه، تولید کود عالی و بسته‌بندی روغن‌ موتور در شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !