تالوکاران زنجانی در مسابقات قهرمانی جهان چهار نشان صید کردند


تالوکاران زنجانی در مسابقات قهرمانی جهان چهار نشان صید کردند

زنجان - ایرنا - رییس هیات ووشو استان زنجان گفت: 2 ووشوکار زنجانی در رقابتهای تالو قهرمانی جهان به چهار نشان طلا و نقره رسیدند.

علی الماسی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این رقابتها که هفته قبل به صورت مجازی برگزار و نتایج آن نیز روز گذشته اعلام شد تالوکاران زنجانی در مصاف با حریفان قدر برای کشور و استان فخرآفرینی کردند.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و از زنجان چهار تالوکار برتر شرکت کردند، اظهار داشت: ابوالفضل قره باغی در رده جوانان و در فرم چانگ چوان و جی ین شو به ترتیب به نشان طلا و نقره رسید و سیدمحمد حسینی نیز در رده بزرگسالان و در فرم های چانگ چوان و دائوشو به نشان های نقره دست یافت.

الماسی، تصریح کرد: ووشوکاران شرکت کننده در این پیکارها بر حسب تصمیم فدراسیون جهانی ووشو، در کشورهای خود در اردوی آمادگی حضور داشتند و به همین دلیل تالوکاران زنجانی نیز به مدت یک ماه در اردوی آمادگی تیم ملی که در تهران برگزار شد حضور داشتند.

رییس هیات ووشو استان زنجان گفت: زنجان با چهار ورزشکار توانمند در این اردوی آمادگی حضور داشت که ۲ نفر از این تالوکاران حذف شدند اما این ۲ ووشوکار فخر آفرین توانستند با نشان دادن توانمندی و شایستگی های بالای خود به این رقابت های جهانی که به صورت مجازی برگزار شد راه پیدا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی