فیلم دور از شان سحر قریشی باز هم جنجالی شد + عکس تتوی خاص


فیلم دور از شان سحر قریشی باز هم جنجالی شد + عکس تتوی خاص

رکنا: ویدیو متفاوت از سحر قریشی بازیگر زن جنجالی که با چشم هایش بازی می کند در فضای مجازی سوژه شد.

سحر قریشی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در سریال دلنوازان بسیار معروف شد و بعد از آن سحر قریشی خیلی سریع پیشرفت کرد و جایی برای خودش در دنیای بازیگری دست و پا کرد. سحر قریشی این روزها به یکی از شاخ های مجازی تبدیل شده و سحر قریشی بیش از 9 میلیون فالوور دارد. سحر قریشی فیلم عجیبی رااز خودش در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رکنا، ادابازی جدید سحر قریشی بازیگر زن مشهور و بازی کردن با چشم هایش را در ویدیو زیر ببینید.

همانطور که قبلا پیشبینی کردیم سحر قریشی با تغییر پروفایل اینستاگرام خود فعالیت و بازگشت به اینستاگرام را رسما آغاز کرده و احتمالا به زودی شروع به پست زدن می کند. او برای مدت ها بعد از حاشیه های سنگینی که برایش اتفاق افتاده بود در اینستاگرام غایب بوده است و ویدیو و تصاویر جدیدش بیشتر توسط رسانه های نزدیک به وی منتشر می شده است.

فیلم دور از شان سحر قریشی باز هم جنجالی شد + عکس تتوی خاص

سحر قریشی از شایعات ناراحت است

شاید به اندازه سحر قریشی برای هیچ بازیگر دیگری اینقدر حاشیه و شایعه درست نشده است و او ظاهرا از این بابت نگران هست هرچند قبلا هم اعلام کرده که زیاد سخت نمی گیرد و سعی می کند هرچی مردم می گویند تحمل کند چون این بهای شهرتش است و باید پرداخت شود. سحر قریشی می گوید مردم شایعات زیادی درباره من درست می کنند مثلا می گویند تا به حال چهار بار شوهر کرده و یا می گویند بچه دارد و شایعاتی از این دست که برای من دیگر عادی شده است. البته سحر قریشی قبلا یکبار ازدواج کرده که منجر به طلاق شده و بعد از آن ازدواج رسمی دیگری نداشته است. فقط رابطه جنجالی او با مهدی طارمی بوده که باعث حاشیه های بسیار زیادی شده است. جالب است بدانید که سحر قریشی بر خلاف اکثر هنرمندانی که از حسن روحانی حمایت کردند با اینکه فالوورهای بسیار زیادی داشت از هیچ سیاست مداری حمایت نکرد و خودش هم می گوید منکه از سیاست چیزی نمی دانم نمی خواهم مردم را به رای دادن به شخصی تشویق کنم ! در میان هنرمندانی که از روحانی حمایت کرده بودند دنیا مدنی و فریبا نادری اعلام کردند که از حمایت خود پشیمان نیستند !

فیلم دور از شان سحر قریشی باز هم جنجالی شد + عکس تتوی خاص

دختران ساده پوش زیر تیغ سحر قریشی

جنجالی ترین انتقادی که سحر قریشی در یکی از مصاحبه هایش مطرح کرده است : قریشی در یک مصاحبه به دختران بازیگری که آرایش نمی کنند حمله کرد و گفت که با این کارها می خواهند خودشان را فرهیخته نشان دهند و پیش مردم اعتبار کسب کنند (با آرایش نکردن و پوشیدن لباس های ساده ) سحر قریشی معمولا نقش هایی را در سینما و حتی تلویزیون بازی می کند که مربوط به دخترهایی با آرایش جیغ و جلف است و شاید همین نکته باعث شده که همکاران خانم او وی را مورد حمله و تمسخر قرار دهند که همانطور که می بینید او هم آنهایی را که آرایش ندارند و ظاهرشان ساده است را مورد تمسخر قرار می دهد تا جبران کرده باشد ! همچنین جالب است بدانید که سحر قریشی در یک مصاحبه گفته که برخلاف آنچه مردم فکر می کنند و به ظاهرم نمی آید اما من خیلی عبادت می کنم.

فیلم دور از شان سحر قریشی باز هم جنجالی شد + عکس تتوی خاص

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
4 1

حجم ویدیو: 4.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل