فیلم لحظه بلعیده شدن زن کرمانشاهی و بچه اش در پیاده رو / مردم شوکه اند +عکس


فیلم لحظه بلعیده شدن زن کرمانشاهی و بچه اش در پیاده رو / مردم شوکه اند +عکس

فرونشست زمین زن کرمانشاهی و بچه اش را بلعید.

ویدیویی در فضای مجازی در مورد فرونشست زمین پخش شده است. این فرونشست باعث سقوط زن و فرزندش به عمق زمین در پیاده رو می شود.

این حادثه عجیب اما واقعی در بلوار گلسرخ کرمانشاه اتفاق افتاده است .

در صحنه ای که زن با فرزندش داخل زمین فرو می روند مردم به کمک آنها آمده و مانع از اتفاقات تلخ تری می شوند.

حجم ویدیو: 8.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06
 

به دستور دادستان کرمانشاه در خصوص فرو رفتن زمین در یکی از معابر سطح شهر، پرونده قضایی برای خاطیان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، زمین دهن باز می‌کند و زن ۳۷ ساله و بچه ۲۷ روزه‌اش را می‌بلعد، این ماجرایی است که طی چند روز اخیر در بلوار گلسرخ کرمانشاه که یکی از مناطق بالای شهر است رخ داده و تصاویر آن به سرعت در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

 

بیژن مرادی، شهردار منطقه یک‌ با ارائه توضیحاتی درباره این حادثه، اظهار داشت: این چاه‌ها مربوط می‌شود به چاه‌های دفع فاضلاب خانگی که پیش از ساخت و تاسیس شبکه فاضلاب شهری توسط مالکین احداث شده است.

شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در حدود ۳۰-۴۰ سال گذشته که منازل مسکونی این منطقه ساخته شده است برای دفع فاضلاب خانگی چاه‌های دفع فاضلاب جذبی حفاری می‌کردند.

مرادی ادامه داد: پس از ایجاد شبکه فاضلاب شهری در این مناطق این چاه‌های دفع فاضلاب توسط مالکین از رده خارج شدند و باید خود مالک این چاه‌ها را خاکریزی و پر می‌کردند که بعدها دچار ریزش دهانه نشود.

وی بیان کرد: از سال‌های گذشته تاکنون در معابر منطقه هیچ اثری از این گونه چاه‌ها مشاهده نشده است و از طرفی تاکنون توسط مالکین این منطقه به شهرداری از وجود چنین طرح‌هایی اطلاع‌رسانی نشده که شهرداری برای رفع خطر و پر کردن این چاه‌ها اقدام کنند.

شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه گفت: پس از این اتفاق به تمامی پلاک‌های ثبتی سطح منطقه‌ یک به صورت کتبی اخطار شد که اگر در گذشته از چاه‌های فاضلاب جذبی استفاده می‌کردند به شهرداری اعلام کنند که با همکاری مالک این عملیات خاکریزی و پر کردن آن سریع انجام شود.

حال بر حسب پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه در خصوص فرو رفتن زمین دریکی از معابر سطح شهر، پرونده قضایی برای خاطیان به دستور دادستان تشکیل شده و در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب در حال تحقیق و تعقیب است.

انتهای پیام/پ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)