برگزاری آزمون داوری، میانجی گری و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه در استان سمنان


برگزاری آزمون داوری، میانجی گری و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه در استان سمنان

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان از آغاز ثبت نام جذب همکار داوری، میانجی گری و شوراهای حل اختلاف مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه در استان سمنان توسط این مرکز خبر داد.

علی منصفی راد گفت: اداره کل توسعه امورمیانجی گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف بااستناد به سند تحول قضائی و آئیننامه میانجی گری درامور کیفری ازمیان واجدین شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی گری دعوت به همکاری نموده است.

وی افزود: جذب همکاری به دو صورت آزمون و غیرآزمون انجام می شود و مجموع ظرفیتهای در نظر گرفته شده در کل کشور ۲۵ هزار نفر است که در روش آزمونی، داوطلبان در یکی از سه حوزه داوری، داوری تخصصی خانواده و میانجی گری در آزمون ثبت نام می کنند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در روش جذب بدون آزمون نیز افراد واجد شرایط براساس سوابق تحصیلی، شغلی و حرفه ای مورد بررسی قرار می گیرند.

منصفی راد اضافه کرد: حداقل مدرک برای ثبت نام، سطح ۲ حوزه یا مدرک کارشناسی در یکی از رشته های حقوق، فقه و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی)، روانشناسی، جامعه شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده مجاز به شرکت در آزمون هستند.

وی گفت: افراد واجد شرایط در استان سمنان تا ۲۸ آبان فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند، تاریخ برگزاری آزمون نیز ۲۶ آذر ماه خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...