راه‌اندازی سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در زنجان


راه‌اندازی سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: سامانه جامع امداد هوشمند کارآمد در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از ابتدای آذرماه امسال برای ارائه خدمات به مددجویان این نهاد راه‌اندازی خواهد شد.

هدایت صفری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با راه‌اندازی سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد، اظهار کرد: سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد برای بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از ابتدای آذرماه امسال در استان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: مددجویان می‌توانند با ورود به سامانه smart.emdad.ir (سها) و وارد کردن کد ملی خود به‌ صورت غیرحضوری و الکترونیکی، ۳۶ نوع از درخواست‌های خود را از طریق این سامانه ثبت و ارسال کنند.

این مسئول در رابطه با مزایای راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد، تصریح کرد: صحت‌سنجی و به‌روزرسانی اطلاعات فردی، پالایش اطلاعات مددجویان، دسترسی آسان به سامانه، مراجعه نکردن به امداد و رایگان بودن ثبت درخواست خدمات، بخشی از مزایای این سامانه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: مددجویان می‌توانند برای دریافت خدمات درمان، اشتغال، مسکن، جهیزیه و ملزومات آموزشی نیازمندان به سامانه امداد هوشمند و کارآمد مراجعه کنند.

صفری خاطرنشان کرد: در سامانه امداد هوشمند و کارآمد، گزینه‌ای برای کمک نیکوکاران پیش‌بینی شده تا خیران بتوانند کمک‌های خود را طبق نیت خود به این نهاد پرداخت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی جدید آنا د آرماس؛ از آواز عشق تا سک س+ تصاویر داغ