معاون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: بسیج به یک تفکر تبدیل شده است 


معاون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: بسیج به یک تفکر تبدیل شده است 

یاسوج - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه بسیج به یک تفکر و فرهنگ تبدیل شده و مرزهای جغرافیایی ندارد و در تمامی ملت ‌های آزادیخواه دنیا رسوخ کرده است. 

سرهنگ سعید برومندزاده روز پنجشنبه در آستانه هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه هر سال به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

وی افزود: پنجم آذرماه ۱۳۵۸ سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) بوده و روز بسیج مستضعفان نیز نام دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۵۰۰ برنامه در قالب ۲۲۰ عنوان در هفته بسیج امسال در استان اجرا می شود.

سرهنگ برومندزاده عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه های هفته بسیج امسال در کهگیلویه و بویراحمد تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان مرد و زن این استان در شهرهای مختلف استان خواهد بود.

وی ابراز داشت: این تجمع همراه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی از سوی بسیجیان شرکت کننده بوده و زمان برگزاری آن نیز سوم آذرماه است.

سرهنگ برومندزاده گفت: غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌ شهیدان و ایثارگران، برگزاری چند یادواره‌ شهدا، برپایی میزهای خدمت، اعزام گروه های جهادی و تیم های پزشکی به مناطق محروم، توزیع بسته ‌های معیشتی، بهداشتی و ورزشی، اهدای جهیزیه به زوج‌ های جوان، افتتاح تعدادی منزل مسکونی زلزله زدگان سی سخت و مددجویان کمیته امداد، همایش پیاده‌ روی، کارگاه آموزشی با موضوع ازدواج آسان و سبک زندگی، برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی و عفاف و حجاب، رونمایی از چند عنوان کتاب، شب شعر و خاطره، برگزاری مسابقه های فرهنگی و ورزشی و تجلیل از فعالان و نخبگان بسیجی از برنامه های هفته بسیج امسال در کهگیلویه و بویراحمد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل