ایران فونت مرجع دانلود فونت فارسی


ایران فونت مرجع دانلود فونت فارسی

قلم فارسی(رایانه) به عنوان تمام کلمات، شکل‌های منفرد حروف، و یا شکل فیزیکی متن می‌تواند برای برجسته‌کردن معنای کلمات، خلق یک حالت یا نماد، شکل یک موتیف دکوراتیو، یا تداعی تسلسل خواطر بصری به کار رود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران فونت، ایران فونت محلی است برای علاقه مندان به حروف، تایپ، تایپوگرافی و فونت فارسی مرجع رسمی دانلود فونت فارسی اولین و بزرگترین دایرکتوری منابع فونت با بیش از یک دهه سابقه فعالیت و حامی طراحان "فونت" در ایران خرید فونت فارسی؛ ایران فونت مرجع دانلود فونت فارسی برحسب معمول و بنا به تداول، مدل ذهنی طراح برای طراحی فونت فارسی، حروف و فونت های لاتین است، سال‌هاست طراحان هرگاه قصد طراحی فونت داشته‌اند، آگاهانه، دانسته و یا ناخودآگاه، بدون قصد قبلی؛ بی‌اختیار نگاه‌شان به حروف و تایپ لاتین بوده است و سعی در نوعی ترجمه‌ی شکل حروف لاتین به فارسی داشته‌اند.

ایران فونت مرجع دانلود فونت فارسی

حروف لاتین در فونت انگلیسی از آغاز به دو نوع کوچک و بزرگ به عبارتی حروف اول جمله و حروف بعد از حرف اول جمله تقسیم می‌شدند. اما فونت فارسی و فونت عربی با قرار گرفتن در اول کلمه و یا وسط و یا آخر و بلاخره به صورت تنها، شکل متفاوتی به خود می‌گیرند.

ایران فونت مرجع دانلود فونت فارسی

دانلود مجموعه فونت فارسی(ttf) ایران فونت(iranfont)

در اینجا شما با مجموعه فونت فارسی ایران فونت آشنا خواهید شد. این مجموعه دانلود مجموعه فونت فارسی(ttf) ایران فونت(iranfont) برای خرید و دانلود مجموعه فونت فارسی منتظر کدتخفیف خاصی نباشید، ما این مجموعه رو تضمین می‌دهیم که باید همیشه در ابزار یک طراح گرافیست حرفه ای باشد و بی‌دریغ برای به روز رسانی و اصلاحات فنی این مجموعه همیشه در تلاش بوده‌ایم.

ایران فونت مرجع دانلود فونت فارسی

فونت دستنویس اتصالات همسان ندارد و بعضاً ما فونت‌های شبه دست‌نویس در سراسر اینترنت در حوزه گرافیک و رشته فونت می‌بینیم. در فونت دستنویس خروجی وزن های بالا و پایین بسیار مشکل است فلذا حقوق طراحان فونت را پایمال نکنید و قدر این عزیزان را بیشتر بدانید! نگویید حالا یک فونت است و تاثیری ندارد بفکر آینده کشور باشید نگذارید برای فونت محتاج طراحان دیگر کشورها باشیم. ترمینال‌های ابتدا و انتهای فونت دستنویس بسیار سخت و با حوصله کار شده اند.

دانلود فونت فری یا فیری به صورت رایگان در سایت مرجع ایران فونت؛ اولین و بزرگترین سایت فونت در ایران به متنی که نویسنده‌ی آن، آن متن را با دست نوشته باشد را دست نویس گویند، شما در اینجا با تمامی فونت‌های دستنویس مواجه هستید که هر کدام دستخطی بوده و تبدیل به فونت‌های دیجیتال شده و برای خرید و دانلود رایگان برای شما عزیزان قرار گرفته شده است.

دانلود مجموعه فونت فارسی سری دوم فونت جدید فونت رایگان فونت پولی:

1-مجموعه فونت های اسلیمی

2-مجموعه فونت‌های نماد

3-مجموعه فونت‌های دستنویس

4-مجموعه فونت‌های مذهبی

5-مجموعه فونت‌های نستعلیق

6-مجموعه فونت‌های نستعلیق شکسته

و… کلی مجموعه ارزشمند جمع‌آوری شده توسط تیم پشتیبانی ایران فونت، مجموعه فونت فارسی مخصوص تکست گرافی فونت‌هایی مخصوص؛ فتوشاپ، ویندوز، موبایل و از همه مهم‌تر مجموعه فونت ورد

چرا باید پکیج مجموعه فونت فارسی فونت+ رو تهیه کنم؟

فونت پلاس شامل چرا ارزشمند است؟

هدیه اول:‌ مجموعه‌ای از فونت‌های نستعلیق کم یاب که چه عرض کنم! نایاب و دست نیافتنی!!

هدیه دوم: تکمیل رایگان ابزار طراحی شما با بی نیازی از هر مجموعه فونت دستنویس! با این هدیه جلب توجه کنید.

هدیه سوم: سوپرایزهای ماهانه در پکیج فونت+ سایت رسمی ایران فونت | دایرکتوری منابع فونت فارسی، عربی و انگلیسی

موفقیت 1 شبه قابل افتخار نیست! از قدمت این مجموعه شگرف بیش از یک دهه از تولد سایت می‌گذرد و شما با خریدی ارزان شاهد معجزه خواهید بود، بهتره خودمون رو آپدیت نگه داریم.

آیا می‌دانستید با این مجموعه فونت از آپدیت‌های ماهانه تخصصی رایگان بهرمند می‌شوید!

یک خروار دلیل برای تهیه خریدن این پکیج فونت ارزشمند وجود دارد!؟ قیمت مناسب طراحی زیباخوانایی وضوح بالا همراه با دسته‌بندی شامل پرشین گلف، یاقوت تایپوگرافر، نستعلیق شکسته و… طبقه‌بندی فونت‌های عربی دارای کچ پژ و فونت‌های انگلیسی (لاتین) ترکیبی و غیره ما در این بسته بهترین فونتها را برای استفاده شما یکپارچه و یکدست کردیم. یعنی فونت‌های سری B را از 90 به 358 عدد افزایش دادیم. این فونتها کاملا فارسی هستند.

ایران فونت مرجع دانلود فونت فارسی

فونت انگلیسی؛ دانلود رایگان فونت‌های جدید انگلیسی(لاتین)

ایران فونت نخستین مرکز ایده‌پردازی و ابداع فونت‌های فارسی در فضای وب است که خود را مسوول پاسداشت و ترویج فرهنگ معنوی و هنر اصیل این مرز و بوم می‌داند.

فونت انگلیسی

دانلود فونت انگلیسی

دانلود رایگان فونت انگلیسی

دانلود رایگان فونت انگلیسی جدید

دانلود رایگان فونت انگلیسی برای تولید محتوا

دانلود رایگان فونت انگلیسی؛ دانلود رایگان فونت های جدید انگلیسی(لاتین) برای برنامه اینشات، پیکس آرت، ورد دانلود فونت های انگلیسی از آنجا که فونت‌های انگلیسی بسیار متنوع و متفاوت هستند پیشنهاد می‌کنیم تمامی فونت‌هایی که در این دسته می‌بینید رو دانلود و به سیستم خود اضافه کنید.

منبع: ایران فونت(www.irfont.ir)

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش