بهاره رهنما شورش را در آورد + فیلم تبلیغ کاشت مژه آبی


بهاره رهنما شورش را در آورد +  فیلم تبلیغ کاشت مژه آبی

رکنا:بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه این روزهای اینستاگرام است که حالا با کاشت مژه آبی روی چشم های خودش تبلیغی خفن انجام داد.

بهاره رهنما بازیگر که دیگر چه عرض کنیم بلاگر اینستاگرام، کارگردان، فعال در چند حوزه بیزینسی و... می باشد که دیگر برای خود کسی شده. بهاره رهنما چند روز پیش تولد حاجی جانش را در شرکت خودشان یعنی "سلتون" گرفت تا عظمت و خفن بودن این برند را نشان خیلی ها دهد.بهاره رهنما حالا نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد و بهاره رهنما از هر چیزی که فکرش را کنید تبلیغ می گذارد و معرفی می کند. حالا بهاره رهنما ثروتمند است و به خود اجازه می دهد کسانی که مثل او نشده اند را بی دست و پا خطاب کند. ناگفته نماند آقای شوهر هم کم پشتیبانی نکرد و این زوج در رشد همدیگه تاثیر زیادی داشتند.

بهاره رهنما شورش را در آورد +  فیلم تبلیغ کاشت مژه آبی

بهاره خانم اول با پخش تصاویر زن و شوهری شان در آغوش هم اینستا را پر کردند و معروف شدند. حالا او را پشت هم در سالن های زیبایی و مزون های لباس می بینیم. به تازگی ویدیویی از بهاره رهنما منتشر شد که در حالت خوابیده است و کاشت مژه آن هم به رنگ آبی انجام می دهد، بعد از آن هم که با موهای بلوند و بافتش ناز و عشوه می ریزد.

بهاره رهنما شورش را در آورد +  فیلم تبلیغ کاشت مژه آبی

منبع: شایانیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حجم ویدیو: 4.10M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال