چکش اضطراری مترو از چه جنسی است؟


چکش اضطراری مترو از چه جنسی است؟

رکنا : چکش های مختلفی بسته به نوع کاربرد در مترو به کار می رود.

مترو از وسایل عمومی بسیار مهم در زندگی افراد در همه کشرهاست. در کشور ما خوشبختانه مترو از صنایع حمل و نقلی است که رو به پیشرفت است. کارمندان در کشورمان به ویژه با مترو دیگر دغدغه دیر رسیدن و ماندن در ترافیک شهری را نخواهند داشت. تجهیزات مترو متنوع است که به بررسی چکش های مترو پرداخته ایم.

به گزارش رکنا، تجهیزات متنوعی در متروی کشور از قبیل پله برقی، آسانسور، سیستم تهویه، باتری، رکتیفایر، درب ضدحریق، کابل، الکتروموتور، سیستم مه‌پاش، اعلام و اطفای حریق، تابلوهای DC، ترانس پست‌های تراکشن، گیت، سوزن و موارد متعدد دیگری که تعداد آنها بالغ بر 50 قطعه و وسیله است از طریق تولیدکنندگان داخلی خریداری و تهیه می‌شود.

چکش اضطراری مترو دو در یک

این چکش برای فرار در مواقع اضطراری استفاده می شود. اگر آب را رها کردید و آب را متوقف کردید ، مجدداً مجدداً راه اندازی نشود و یا منجر به خسارت موتور شوید ، ضررهای بزرگی را به همراه خواهد داشت. وقتی مترو آتش گرفت ، نمی تواند در را باز کند بسیار خطرناک است.

این محصول دارای چکش استیل و cuter است. چکش فولادی برای شکستن شیشه و برش برای بریدن کمربند استفاده می شود. در این چکش اضطراری دو در یک ، دو عملکرد وجود دارد.

چکش اضطراری مترو از چه جنسی است؟

چکش اضطراری پنجره مترو

این چکش برای فرار در مواقع اضطراری استفاده می شود. به دلیل گوشه ها و لبه های پنجره ضعیف تر از وسط است. هنگامی که در معرض خطر قرار دارید ، مفیدترین روش شکستن گوشه های شیشه است. به خصوص لبه بالایی شیشه ، یک بار ترک را ظاهر کنید و بار بیشتری بزنید تا شیشه پنجره مترو شکسته شود.

چکش اضطراری مترو از چه جنسی است؟

وقتی در مترو هستید، اگر آتش گرفتید یا در معرض خطر هستید و در مترو گیر کرده اید. در آن زمان برای شکستن شیشه و سپس فرار از مترو باید از چکش اضطراری مترو استفاده کنید. این چکش می تواند شما را از خطرناک دور کند

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی