پیش‌بینی آینده رمزارز میتریل / رشد 300درصدی رمزارز ناشناخته در بازار منفی کریپتو


پیش‌بینی آینده رمزارز میتریل / رشد 300درصدی رمزارز ناشناخته در بازار منفی کریپتو

با وجود اینکه شاید رمزارز میتریل برای بسیاری از افراد آشنا نباشد، این روزها به رغم افت بازار، رشد خوبی تجربه کرده است.

اقتصاد آنلاین – شیرکو سهرابی؛ روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان با وجود فشار فروش و منفی بودن بازار کریپتو، برخی از آلت‌کوین ها خوب درخشیدند. رمزارز میتریل روز جمعه ۲۸آبان توانست با رشد ۳۰ درصدی از ناحیه مقاومتی خود خارج شود و از قیمت ۰.۰۴سنت خود را به حدود ۰.۰۵ سنت برساند. رشد این رمزارز ۲۹ آبان به طرز چشمگیری افزایش یافت و توانست با رشد ۲۲۰ درصدی به قیمت ۰.۱۹ سنت که آخرین بار ۷ ماه پیش فتح کرده بود برسد.[1] در ادامه تحلیل تکنیکال، پیش بینی آینده این رمزارز و همچنین پروژه و هدف آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نمودار۱: چارت قیمتی روزانه ارز میتریل به تتر

پیش‌بینی آینده رمزارز میتریل / رشد 300درصدی رمزارز ناشناخته در بازار منفی کریپتو

نمودار بالا که از سایت tradingview است، نمودار قیمتی رمزارز میتریل را در بازه زمانی روزانه نشان می دهد. همان‌طور که در نمودار مشخص است، میتریل بعد از حمایت و برگشت از ناحیه شماره ۱ و سپس شکستن روند نزولی بلند خود (خط زرد رنگ) توانست بالای این خط تثبیت شود و با پولبک به این خط در دو روز گذشته رشدی بالغ بر ۳۰۰ درصد تجربه کند. هنگام تنظیم این خبر ۳۰ آبان ۱۴۰۰، میتریل با برخورد به ناحیه معتبر مقاومتی ۱۹ سنت دچار اصلاح ۳۰ درصدی شده است. به همین دلیل، فعالان حوزه رمزارزها باید هنگام معاملات رمزارزهای نوظهور انتظار حرکات و نوسانات شدید را در بازار داشته باشند. ناحیه مستطیل شماره ۳ می تواند ناحیه تراکم و حمایتی پرتقاضا برای میتیریل باشد که در صورت برگشت از این ناحیه می توان اهداف بالاتری را برای این رمزارز متصور بود.

معرفی پروژه قدرتمند میتریل

میتریل با نماد اختصاری MITH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۴۱.۹۳ میلیون دلار، در رتبه ۴۰۹ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۰۵ درصدی از کل بازار در اختیار دارد . هر واحد از میتریل در این لحظه با قیمت ۰.۱۴۱۹۳۳ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۸,۷۰۵ تومان معادل ۴,۰۷۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱.۴۵ میلیارد دلار است. قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت اخیر ۱۲۴.۴۷% افزایش یافته است. بالاترین قیمت میتریل در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷(۲۶ آوریل ۲۰۱۸) معادل ۱.۳۳ دلار بوده که در حال حاضر %۸۹.۳۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش میتریل ۱ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن میتریل معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم 28 درصدی از حجم معاملات روزانه است.

میتریل یک پلتفرم شبکه اجتماعی غیرمتمرکز روی بلاکچین اتریوم است و تصمیم دارد از طریق یکپارچه شدن با شبکه‌های اجتماعی کنونی و آتی، به تولیدکنندگان محتوا در آن‌ها به دلیل فعالیت‌هایشان پاداش بدهد. این عمل را سوشیال ماینینگ خطاب می‌کنند. این در حالی است که کاربران از زمان ظهور شبکه‌های آنلاین، با فعالیت به بزرگتر شدن و افزایش درآمد آن‌ها کمک کرده‌اند، بدون این که سهمی در این میان داشته باشند!Mithril قصد دارد این روند را تغییر دهد.

یکی از نکات جذاب در مورد این پروژه که بسیاری را به آینده موفق آن خوش‌بین می‌کند، مدیریت توسط جفری هوانگ است (Jeffrey Huang) است. این فرد در فضای شبکه اجتماعی موفقیت‌های متعددی کسب کرده و رییس کمپانی 17 Media محسوب می‌شود. توکن Mithril بر اساس استاندارد ERC-20 اتریوم ایجاد شده است. این یک یوتیلیتی توکن برای شبکه اجتماعی Lit است. لیت را می‌توان به ورژن غیرمتمرکز شده اینستاگرام یا اسنپ‌چت تشبیه کرد. کاربران از طریق اشتراک‌گذاری لحظات زندگی خود، یا انتشار پست‌های تبلیغاتی درباره خرید و فروش انواع کالا یا ارائه سرویس‌های مختلف در Lit Stories، این رمز ارز را دریافت خواهند کرد. مقدار پاداش به تاثیر ویدیوها یا تصاویر در سرتاسر شبکه وابسته است. پاداش افراد فعال در Mithril مستقیما با میزان تاثیر و موفقیت آن‌ها به عنوان یک مشارکت‌کننده در شبکه مرتبط خواهد بود. هر چه کاربر برای شبکه (به وسیله فعالیت و تولید محتوا) ارزش بیشتری به ارمغان آورد، تعداد توکن MITH بیشتری کسب می‌کند. میزان درآمد به تعداد بازدید، بینندگان، مدت زمان بازدید و معیارهای دیگر وابسته است. گفتنی است سوشیال ماینینگ و پرداخت پاداش از طریق شبکه اتریوم صورت می‌گیرد.

[1] : به دلیل نرخ رشد مرکب در بازار های مالی رشد دو روز اخیر میتریل بیش از ۳۰۰ درصد است ولی محاسبه جداگانه رشد هر روز ارز اعداد کمتری را نشان می‌دهد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب