بسیج سازندگی پروژه آبرسانی به 2 روستای کرمانشاه را افتتاح کرد


بسیج سازندگی پروژه آبرسانی به 2 روستای کرمانشاه را افتتاح کرد

کرمانشاه – ایرنا – پروژه آبرسانی به روستاهای «سریلان» و «شارع» شهرستان کرمانشاه به یاد جهادگر آسمانی سرهنگ پاسدار «کامران هزارخانی» روز یکشنبه و در دومین روز از هفته بسیج به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه در این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: خداوند را شاکریم که بعد از سه ماه که از شروع این پروژه می‌گذرد امروز توانستیم با کمک خیرین شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن باشیم.

سرهنگ «فرزاد دوستوندی» با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای این پروژه ۵۰۰ میلیون تومان است، افزود: این پروژه نه تنها آب ۵۰ خانوار روستا را تامین می‌کند بلکه منجر به مهاجرت معکوس به روستا خواهد شد.

بسیج سازندگی پروژه آبرسانی به 2 روستای کرمانشاه را افتتاح کرد

هفته بسیج ۲۳ پروژه مختلف محرومیت زدایی در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه هم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: شعار امسال هفته بسیج «بسیج پاره تن مردم» است که نشان می‌دهد بسیج جوشیده از مردم و در خدمت مردم است.

سردار «مرتضی مرادی» با اشاره به اینکه در هفته بسیج ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در کل کشور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در این هفته ۲۳ پروژه مختلف مانند آبرسانی، برق‌رسانی، جاده‌کشی و احداث مسجد در استان کرمانشاه هم افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: امروز با کمک بسیج سازندگی، خیرین و مردم شاهد این بودیم که آب پایدار در خدمت مردم قرار گرفت و امیدواریم با کمک یکدیگر تلاش کنیم مشکل جاده های بخش سرفیروزآباد هم حل بشود.

احداث مخزن ۵۰ متر مکعبی، بهسازی چشمه و لوله‌گذاری به طول حدود ۲ کیلومتر از چشمه تا مخزن، اجرای راه دسترسی به چشمه و لوله‌گذاری داخل روستا به طول حدود ۲ کیلومتر مشخصات فنی آبرسانی به روستاهای سریلان و شارع بود که بسیج سازندگی کرمانشاه روز یکشنبه افتتاح کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

110 هزار تن آسفالت‌ریزی در شهر کرمانشاه انجام شد