کارگاه تخصصی «عکاسی طبیعت» در سنقر برگزار شد


کارگاه تخصصی «عکاسی طبیعت» در سنقر برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا- کارگاه یک روزه تخصصی «عکاسی طبیعت» با حضور هنرمندان حوزه فیلم و عکس و علاقه‌مندان به هنر عکاسی روز دوشنبه به همت انجمن عکاسی سنقر در محل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد این شهر برگزار شد.

مسوول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی روز دوشنبه در این ارتباط به ایرنا گفت: این کارگاه تخصصی عکس با حضور استاد «مصطفی اسدبیگی» عضو انجمن عکاسان ایران و مدرس عکاسی استان همدان طی ۲ مرحله آموزش تئوری نوبت صبح در محل سرسرای مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد و آموزش عملی نوبت بعدازظهر در کوچه باغ‌های سنقر، با استقبال خوب علاقه‌مندان برگزار شد.

«محمدرضا کماسی»، ضمن تاکید بر ضرورت اجرای کارگاه های آموزشی در رشته های مختلف هنری در سنقر افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی هنری در جهت توانمندسازی دانش تئوری و عملی هنرمندان شهرستان امری ضروریست و انتظار می رود با برگزاری چنین برنامه هایی شاهد تولید و ثبت آثار هنری در راستای برپایی نمایشگاه‌های عکس طبیعت از آثار این هنرمندان و هنرآموزان رشته عکاسی در شهر گل آفتابگردان سنقروکلیایی باشیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مدیریت و اعضای انجمن عکاسی سنقر و حضور هنرمندان و علاقه‌مندان هنر عکاسی، هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی هرچه بیشتر و بهتر هنرمندان جوان با هنر عکاسی طبیعت و ایجاد انگیزه برای تلاش در زمینه تولید آثار هنری، رشد و شکوفایی استعدادهای هنری این هنرآموزان جوان عنوان کرد.

کارگاه آموزشی عکس طبیعت با حضور ۵۸ نفر از عکاسان حرفه ای و آماتور رشته عکاسی شهرستان سنقر و همچنین شهر تویسرکان به همت انجمن عکاسان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر، کانون عکاسان نگاه تویسرکان، انجمن عکس استان کرمانشاه و عینک دانشجو برگزار و در پایان به شرکت کنندگان مدرک پایان دوره کلاس آموزشی اهدا شد.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...