ویژگی جدید گوگل/ تطابق عکس حیوانات خانگی با آثار هنری تاریخی


ویژگی جدید گوگل/ تطابق عکس حیوانات خانگی با آثار هنری تاریخی

گوگل ویژگی را ارائه کرده که کاربر می‌تواند با استفاده از آن عکس حیوان خانگی خود را با ده‌ها هزار اثر هنری تاریخی مطابقت دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmodo، گوگل بالاخره ویژگی جدید «Pet Portraits» که بخشی از برنامه هنر و فرهنگ این شرکت است را ارائه کرده که به کاربران امکان می‌دهد هنر‌های حیوانات خانگی را تماشا کنند. پت پرتره Google از فناوری بینایی رایانه و یادگیری ماشین استفاده می‌کند تا عکس حیوان خانگی شما را با ده‌ها هزار اثر هنری تاریخی از جمله نقاشی‌ها، مجسمه‌ها، و عکس‌های قدیمی مطابقت دهد. آپشن جدید Pet Portraits علاوه بر گربه‌ها و سگ‌ها حیواناتی، چون ماهی ها، پرندگان، خزندگان، اسب‌ها یا خرگوش‌ها را نیز پوشش خواهد داد.

ویژگی جدید گوگل/ تطابق عکس حیوانات خانگی با آثار هنری تاریخی

برای شروع، نماد دوربین رنگی Google را در وسط برنامه هنر و فرهنگ انتخاب کنید که باید به طور خودکار شما را به Pet Portraits ببرد. وقتی به این گزینه رسیدید، گوگل از شما می‌خواهد که از حیوان خانگی خود عکس بگیرید. بعد از اینکه عکس را انتخاب کردید، بقیه موارد بسیار ساده است. گوگل عکس را تجزیه و تحلیل می‌کند و یک سری نتایج مشابه با حیوان خانگی شما ارائه می‌دهد. با کلیک بر روی عکس انتخاب شده گوگل نام آن، اطلاعات بیشتر و آثار هنری مختلفی را به کاربر نشان می‌دهد. هر بار که عکسی را آپلود می‌کنید، Pet Portraits دو گزینه برای به اشتراک گذاشتن نتایج خود در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید کلاژ عکس خود و یک اثر هنری خاص را به عنوان تصویر ذخیره کنید یا یک نمایش اسلاید ویدیویی با تمام نتایج خود ایجاد کنید.

ویژگی جدید گوگل/ تطابق عکس حیوانات خانگی با آثار هنری تاریخی

بیشتر بخوانید

ویژگی جدید Google Lens به شما کمک می کند تا بهتر خرید کنید

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل