کنیا آماده  میزبانی از هیات های تجاری ایران است


کنیا آماده  میزبانی از هیات های تجاری ایران است

کرج - ایرنا - سفیر کنیا در تهران با مثبت ارزیابی کردن دیدار با مسوولان وزارت خارجه ایران و اتاق بازرگانی البرز از آمادگی کامل کشورش برای  میزبانی از هیات های تجاری جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز «جاشوا گاتیمو آگوتا» در دیدار مدیران و فعالان صنعت چای این کشور با مدیران ارشد اتاق بازرگانی البرز گفت : به دنبال گسترش تعاملات با ایران در زمینه های مختلف هستیم.

وی با اشاره به اهمیت بررسی راهکارهای توسعه تعاملات تجاری میان ایران و کنیا و رفع چالش ها در این زمینه افزود: قصد داریم‌ نیاز بازار ایران به چای کنیا را تامین کنیم.

وی در ادامه سخنانش به رشد روابط تجاری دو کشور اشاره کرد و گفت: امیدوارم رهاورد این جلسات و دیدارها برای تجار ایرانی و کنیایی در زمینه های مختلف از جمله تعامل در صنعت چای با نتایج مثبتی همراه شود.

سفیر کنیا در تهران گفت: دولت کنیا همیشه برای همراهی و همکاری با تجار ایران‌ آماده است و امید داریم به زودی شاهد حضور هیات تجاری البرز به نایروبی باشیم تا گام‌ موثرتری در تقویت روابط تجاری میان ایران و کنیا حاصل شود.

"جاشوا گاتیمو آگوتا" افزود: به طور قطع سفر هیات های تجاری ایران و کنیا، معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌ های تولیدی و صنعتی دو کشور را درپی خواهد داشت و موجب گسترش روابط پایدار تجاری‌ بین ۲ کشور خواهد شد.

استان البرز دارای بیش از سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات