نماینده مردم محلات و دلیجان: مردم به عملکرد دولت سیزدهم امیدوار هستند


نماینده مردم محلات و دلیجان: مردم به عملکرد دولت سیزدهم امیدوار هستند

خمین - ایرنا - نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات مناسبی در دولت سیزدهم آغاز شده است و مردم به این دولت بسیار امیدوار هستند چرا که رییس جمهوری را در میان خود می‌بینند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حجت الاسلام " علیرضا سلیمی" همزمان با هفته گرامیداشت بسیج در مراسم میز خدمت روستای خاوه از توابع شهرستان دلیجان افزود: اقدامات خوبی در روستای خاوه در بخش‌های گاز رسانی، آب رسانی،آبخیزداری، سالن ورزشی، بهسازی معابر و پل ارتباطی داخل روستا انجام شده است.
وی بیان کرد: هنوز مشکلاتی در این روستا وجود دارد و تا رسیدن به نتیجه مطلوب مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: از استاندار مرکزی دعوت می‌شود تا در اولین فرصت با سفر به شهرستان دلیجان و بازدید محور دلیجان - مشهد اردهال دستورات لازم را برای رفع نقاط حادثه خیز و پیگیری ۲ بانده شدن این جاده را صادر کنند.
حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: شهروندان بسیاری در جاده اردهال آسیب دیدند و لازم است دولت ورود جدی در خصوص ۲ بانده نمودن این محور ارتباطی داشته باشد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات دولت سیزدهم در سه ماه گذشته، ادامه داد: دولت سیزدهم بدون پیوستن به اف ای تی اف، واکسیناسیون عمومی را علیه بیماری کووید ۱۹ انجام داد.
وی تاکید کرد: در مذاکرات باید با دست پر وارد شویم تا طرف‌های مذاکره ما را مجبور به عقب نشینی نکنند.
شهرستان های محلات و دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی واقع شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری