وزیر کشور: مشکل کم‌آبی و بیکاری چهارمحال و بختیاری با اتحاد مسئولان حل خواهد شد


وزیر کشور: مشکل کم‌آبی و بیکاری چهارمحال و بختیاری با اتحاد مسئولان حل خواهد شد

وزیر کشور با اشاره به مشکل کم‌آبی و بیکاری در چهارمحال و بختیاری، گفت: امید است با انسجام و وحدت موجود بین نمایندگان مجلس، نماینده ولی‌فقیه و مسئولان در این استان شاهد رونق و فائق آمدن بر مشکلات باشیم.

احمد وحیدی چهارم آذرماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم این استان ارادت ویژه‌ای به روحانیت دارند، اظهار کرد: این مسئله نشان‌دهنده وجود روحانیون باتقوا، معظم و مدبر در این استان است.

وزیر کشور با بیان اینکه وجود وحدت بین نمایندگان، مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف بسیار موثر است، عنوان کرد: خوشبختانه شاهد انسجام و وحدت بین نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و نمایندگان مجلس در این استان هستیم که در معدود استان‌ها این مسئله با این قوت وجود دارد.

وی با اشاره به مشکل کم‌آبی و بیکاری در چهارمحال و بختیاری، گفت: امید است با انسجام و وحدت موجود بین نمایندگان مجلس، نماینده ولی‌فقیه و مسئولان در این استان شاهد رونق و فائق آمدن بر مشکلات باشیم.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به وفاق عمومی در استان نسبت به استاندار جدید، اظهار کرد: ضمن تقدیر از زحمات آقای عباسی برای استان به‌ویژه در مسئله آب به‌عنوان دغدغه اصلی مردم استان، امید است که در سایه این وفاق و همدلی با آقای حیدری بتوان مشکلات استان را به حداقل رساند.

وی ادامه داد: از خداوند می‌خواهیم که در این شرایط خاص باران رحمتش را برای ما نازل فرماید و دولت سیزدهم نیز که با یک نگاه ارزشی وارد میدان شده و شعارهای انقلاب را زنده کرده است، بتواند این شعارها را ساری و جاری کند، امید بازگشته به مردم با مدد الهی هر چه بیشتر افزایش یابد و نظام مقتدر و پیشرفته اما مظلوم اسلامی به سمت تمدن نوین طی مسیر کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)