امام جمعه شهرکرد: دولت سیزدهم با نگاه ارزشمند در میدان آمده است


امام جمعه شهرکرد: دولت سیزدهم با نگاه ارزشمند در میدان آمده است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به فعالیت دولت سیزدهم گفت: این دولت به معنای واقعی به صورت ارزشمند و ارزشی وارد میدان شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز پنجشنبه در نشست با وزیر کشور تاکید کرد: دولت سیزدهم با نگاه ارزشمند به‌معنای واقعی به‌میدان آمده و شعارهای بسیار خوبی را مطرح و زنده کرده است و دولت در مقام ساری و جاری کردن این شعارها به صورت عملی باشد و با عملیاتی کردن آن‌ها امید قابل توجه ایجاد شده بین مردم هر چه بیشتر محقق کند.

نکونام تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی علاوه بر برخورداری از اقتدار، پیشرفت و توان بالا و انواع دستاوردهایی که داشته است، اما همچنان مظلوم است و امید است این مظلومیت‌ها رفع شود و به سمت همان تمدنی که همه منتظر هستند، حرکت کنیم.

وی یادآور شد: از خداوند می‌خواهیم در این شرایط خاص، برکات و باران رحمت خود را به‌معنای واقعی نازل کند و این دعاها از جان برخاسته است تا مشکلات کاهش یابد.

نکونام ضمن قدردانی از نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی برای وفاق به‌ منظور انتخاب غلامعلی حیدری به‌عنوان استاندار جدید اظهار داشت: اقبال عباسی استاندار سابق نیز سال‌ها زحمت کشید و آنچه را در توان داشت به‌ویژه در مساله آب به‌عنوان دغدغه مردم، به‌کار گرفت.

به گزارش ایرنا، شرکت در شورای اداری و برگزاری آیین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری و حضور در یادواره شهدا و پنج شهید گمنام و گرامی‌داشت شهیدان تازه شناسایی شده شهرکیان، از برنامه‌های سفر وزیر کشور در چهارمحال و بختیاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی