دشمن به دنبال متلاشی کردن خانوده‌ها است


دشمن به دنبال متلاشی کردن خانوده‌ها است

مشهد- ایرنا- جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن با هجمه فرهنگی می‌خواهد خانواده‌ها را از درون متلاشی کند.

حجت الاسلام احمد جلیلی‌صفت روز پنجشنبه در پنجمین دوره کارگاه آموزشی فرهنگی حوزه خانواده ویژه مسوولان مجتمع‌های فرهنگی ارتش در مشهد افزود: یکی از آموزه‌های دینی ما ازدواج است و در روایات آمده است وقتی طلاق انجام می‌شود زمین می‌لرزد اما دشمن در این زمینه به قدری کار کرده که برخی برای طلاق جشن می‌گیرند.

وی ادامه داد: هر چند میزان جشن طلاق اندک است ولی اندک آن هم زیاد شمرده می‌شود زیرا دشمن به دنبال قبح شکنی در این زمینه است.

جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه میدان نبرد تنها به موشک و سلاح محدود نمی‌شود گفت: امروز در هجمه عظیم فرهنگی دشمن قرار داریم و دشمن را نباید ضعیف تصور کنیم.

وی افزود: پیامبر اسلام (ص) فرمود به زودی امت گرفتار دردهای اجتماعی می‌شوند که یکی از آنها نافرمانی است. ناسپاسی از دیگر مواردی است که رسول الله (ص) به آن اشاره کردند.

حجت الاسلام جلیلی‌صفت ادامه داد: ما نعمتهای بسیار داریم و امروز کشور ما ولایی است و در دنیا سربلند هستیم که این از برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است.

وی گفت: چشم و هم چشمی، یکی از بزرگترین دردهای جامعه است که دشمن در این زمینه هم برنامه داشته است. اسلام هیچگاه با ثروت مخالفت نکرده است اما با وابستگی به ثروت مخالف است.

معاون فرهنگی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه ویژه مسوولان مجتمع‌های فرهنگی کوی‌های سازمانی ارتش است که با حضور مسوولان و همکاران فرهنگی سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بسیج مردمی در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، گلستان، مازندران و گیلان از دیروز به میزبانی پدافند هوایی ارتش در مشهد آغاز شده است.

حجت الاسلام محمد عدیده افزود: سرفصلهای این کارگاه آموزشی شامل آشنایی با روش های استاندارد و علمی نحوه نیاز سنجی و اجرای فعالیت های اثربخش فرهنگی در حوزه خانواده ها است که به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ارتقای هم افزایی فرهنگی در سطح نیروهای مسلح بویژه در حوزه خانواده و استفاده از تجربیات موفق در کنار گسترش دانش و بینش علمی و سازمانی مدیران، از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)