استاندار همدان: نگارش رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) ضروری است


استاندار همدان: نگارش رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) ضروری است

همدان- ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر حفظ و حراست از خدمات ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج)گفت: رشادت و مجاهدت های این قشر از جامعه باید به شکل دقیق برای نسل جوان نگارش و بازگو شود.

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز پنجشنبه در آیین رونمایی کتاب"پس پرده که بود" اظهار داشت: از دلاوری های رزمندگان دفاع مقدس بسیار گفته و نوشته شده است اما رشادت سربازان امام زمان(عج) کمتر بازگو شده است.

وی افزود: این دلاوری ها برای دانستن همگان باید منتقل شود تا با کسب بصیرت لازم مدافع انقلاب باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه ملت ایران جنایت های رژیم گذشته و منافقان را از یاد نمی برد گفت: ۱۷ هزار نفر از ملت ایران را منافقان به شهادت رساندند که جرم آنها حمایت از انقلاب بود که این مهم باید به درستی تاریخ نگاری شود.

وی تاکید کرد: با تغییر نسل ها امکان از بین رفتن واقعیت ها و ایجاد تغییر و تحول در واقعیت ها وجود دارد و با نگارش درست و به موقع واقعیت ها می توان تغذیه فکری مناسبی برای نسل جوان تهیه کرد.

قاسمی فرزاد آشکار ساختن درست تاریخ را بسیار ضروری دانست و گفت: سربازان که برای پایداری انقلاب و نظام جانفشانی می کنند بخشی غنی از این تاریخ هستند.

وی گفت: تجارب و اطلاعات سربازان گمنام با قلم شیوا و بلیغ نویسندگان استان به زیور طبع آراسته شود تا برای نسلهای بعدی با یادگار بماند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت اطلاعات نیز در این آیین گفت: برای نگارش کتاب "پس پرده که بود" ۱۰ راوی به مدت ۲ سال کار انجام مصاحبه ها را به عهده داشتند.

قدیانی این کتاب را اثری ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد: چاپ و نشر آثار در حوزه تاریخ نگاری سربازخانه گمنام امام زمان (عج) تداوم داشته باشد.

وی افزود: این اثر و آثار مشابه می تواند برای جوانان جذاب و موثر باشد.

رییس دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی با اشاره به فعالیت ها و برنامه های متنوع سربازان امام زمان (عج) گفت: کتاب بهترین راه برای روایت و معرفی مجاهدت های سربازان گمنام است.

شاکری با بیان اینکه کتاب پیوند دهنده سربازان گمنام امام زمان (عج) و مردم است اضافه کرد: نگارش این مجاهدت های خاموش بهترین راه برای آگاهی بخشی به مردم است.

وی به راه اندازی موسسه سیمرغ هدایت اشاره کرد و افزود: این موسسه در چاپ و نشر آثار ارزشمندی از خدمات سربازان گمنام فعالیت می کند و کتاب " پس پرده که بود" نمونه ای از این آثار است.

به گزارش ایرنا کتاب "پس پرده که بود" با موضوع معرفی مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان به قلم «مهدی سماوات» با نظارت استاد حمید حسام توسط موسسه سیمرغ هدایت به تازگی منتشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری