اصلاح شبکه برق 13 روستای شهرستان چابهار


اصلاح شبکه برق 13 روستای شهرستان چابهار

مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا بنیاد مستضعفان گفت: تا زمان رفع کامل محرومیت در شهرستان های هدف زهک، چابهار و قصرقند سیستان و بلوچستان هستیم.

به گزارش ایسنا- محسن امیری در نشست بررسی میزان پیشرفت و برنامه ریزی اجرایی پروژه های مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان و بنیاد مستضعفان اظهار داشت: با توجه به رسالت اجتماعی مجموعه بنیاد مستضعفان و در راستای محرومیت زدایی، در کنار شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان جهت خدمت رسانی به مردم مناطق محروم هستیم.

وی به تفاهم نامه همکاری بنیاد مستضعفان و شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان جهت اصلاح شبکه ۱۵۰ روستای شهرستان چابهار و بخش پلان در جنوب سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: بخش مهمی از این پروژه انجام و بخش دیگر این اقدام با توجه به لزوم برخی هماهنگی ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا بنیاد مستضعفان ادامه داد: طی این تفاهم نامه 300 دستگاه ترانسفورماتور توسط بنیاد مستضعفان و با همکاری بنیاد علوی و شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تهیه و نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط شبکه برق مناطق حاشیه ای شهرستان چابهار قرار شد بخشی از این تعداد دستگاه ترانس در مناطق حاشیه ای میر آباد، مراد آباد و کمب نصب شود.

امیری اظهار داشت: طبق تفاهم همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان کار تهیه و نصب 30 دستگاه ترانسفورماتور در مناطق روستایی شهر نگور انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: هیچ اجری ارزشمند تر از لبخند رضایت توسط مردم نیست و تمام تلاش خود را در این مسیر انجام می دهیم.

کار اصلاح شبکه برق 13 روستای شهرستان چابهار انجام شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در ادامه این نشست اظهار داشت: طبق تفاهم نامه امضا شده با بنیاد مستضعفان جهت اصلاح شبکه 150 روستای تحت پوشش امور برق شهرستان چابهار، کار اصلاح شبکه برق 13 روستا با پیشرفت 100 درصد، هفت روستا با پیشرفت بیش از 50 درصد و هشت روستا با پیشرفت فیزیکی زیر 50 درصد در حال انجام است.

خلیل عوض زاده ادامه داد: نصب 35 دستگاه ترانس و احداث بیش از هشت کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط طی این اقدام انجام شده است.

وی بیان کرد: طبق صورتجلسه ای این نشست مقرر شد بخشی از ترانسفورماتور های این تفاهم نامه در مناطق حاشیه ای شهر چابهار نصب شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عدم تعیین حریم شبکه برق و عدم صدور مجوز توسط دستگاه های متولی از جمله عواملی است که باعث کند شدن پیشرفت پروژه ها برق در برخی از مناطق شده است گفت: طی اقدام جهادی و با اعزام اکیپ های مختلف از سطح استان تمام تلاش خود را انجام می دهیم که 22 بهمن ماه سالجاری پروژه نصب تمامی ترانس های اعطایی انجام شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟