پیکر شهید مدافع حرم 17 ساله لشکر فاطمیون تفحص شد/ تشییع؛ فردا بعد از نماز جمعه + فیلم فیلم


به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو (/)، پیکر پاک شهید مدافع حرم «نجیب حسینی» از رزمندگان لشکر فاطمیون که در روز 9 شهریورماه سال 1395 در منطقه حلب به دست تکفیری‌ها به شهادت رسیده بود، طی تفحص انجام شده در سوریه شناسایی و به ایران اسلامی منتقل شد. به همین مناسبت امروز چهارم آذرماه، ساعت 18 پیکر مطهر این شهید به یادواره شهدای نخجیروان منتقل...

پیکر شهید مدافع حرم "17 ساله" لشکر فاطمیون تفحص شد/ تشییع؛ فردا بعد از نماز جمعه + فیلم

فیلم

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیکر پاک شهید مدافع حرم «نجیب حسینی» از رزمندگان لشکر فاطمیون که در روز ۹ شهریورماه سال ۱۳۹۵ در منطقه حلب به دست تکفیری‌ها به شهادت رسیده بود، طی تفحص انجام شده در سوریه شناسایی و به ایران اسلامی منتقل شد.

به همین مناسبت امروز چهارم آذرماه، ساعت ۱۸ پیکر مطهر این شهید به یادواره شهدای نخجیروان منتقل می‌شود. مراسم شبی با شهید همراه با قرائت پرفیض دعای کمیل و مناجات حضرت امیر (ع) در ساعت ۲۱ در بیت‌الشهدای گلزار شهدای محلات برگزار می‌شود.

مراسم وداع با شهید لشکر فاطمیون نیز از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۵ آذرماه در مسجد القائم (عج) محلات انجام و پس از آن پیکر این شهید بعد از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه از میدان‌ نماز به سمت گلزار شهدا با حضور مردم شهیدپرور شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال