آموزشگاه 6 کلاسه خیرساز در  اسفراین افتتاح شد


آموزشگاه 6 کلاسه خیرساز در  اسفراین افتتاح شد

بجنود- ایرنا- آموزشگاه 6 کلاسه خیرساز شهدای بانک ملی اسفراین با حضور مدیران کل آموزش و پرورش  و نوسازی مدارس خراسان شمالی و مسوولان این شهرستان روز پنجشنبه به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.

به گزارش ایرنا مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری این آموزشگاه خیرساز در اسفراین اظهار داشت: این مدرسه ۶ کلاسه در زیربنای ۶۵۵ متر مربع و با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال به همت بانک ملی خراسان شمالی در شهر اسفراین ساخته شده است.

امین فلاح افزود: خیرین ۱۳ پروژه آموزشی خیرساز با ۵۲ کلاس درس در شهرستان اسفراین تعهد کرده اند که امسال هشت پروژه آن به بهره برداری رسیده و بقیه در حال اجرا است.

فرماندار اسفراین نیز در این آیین با اشاره به اهمیت حوزه آموزش و پرورش افزود: اگر انتظار داریم که دانش آموزان در حوزه های مختلف به ویژه حوزه فرهنگی رشد داشته باشند و فرزندانی خلاق و پویا داشته باشیم باید به آموزش و پرورش در انجام وظایف و تکالیف کمک کنیم.

مهدی کرامتی افزود: تجمیع و هدفمند هزینه کردن اعتبارات منشا خیر در بین مردم و دستگاه متولی می شود.

️وی گفت : فراهم کردن حوزه های زیر ساختی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف به ویژه ظرفیت خیرین در انجام امور زیربنایی و عمرانی می تواند ارتقای سطح آموزش و پرورش در تربیت و آموزش دانش آموزان شده و استمرار این امر باعث مطلوبیت در کارها و امور خواهد شد.

سرپرست آموزش و پرورش اسفراین نیز با تقدیر از مشارکت خیرین در پروژه های حوزه آموزش و پرورش اسفراین گفت : ۵۰ درصد احداث مدارس شهرستان توسط خیرین احداث و نوسازی شده است.

رجبعلی حیدری افزود : خیرین در دوران کرونا و آموزش مجازی هم در حوزه تجهیزات آموزشی دانش آموزان همچون تهیه تبلت به کمک این حوزه آمده است.

۲۰ هزار دانش آموز در شهرستان اسفراین تحصیل می کنند.

شهرستان اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی