معرفی 5 نانوایی متخلف به تعزیرات در نهاوند


معرفی 5 نانوایی متخلف به تعزیرات در نهاوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: در پی تشدید نظارت بر نانوایی ‌هایاین شهر تاکنون پنج نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، نقی کاکاوند روز یک‌شنبه ۷ آذر درباره علت افزایش نرخ نان در شهرستان نهاوند، اظهارکرد: از سال ۹۸ تاکنون هیچ‌گونه افزایش قیمتی در نرخ نان نداشته‌ایم و مواد اولیه و هزینه‌های آب و برق افزایش داشته به همین علت نرخ انواع نان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه موضوع افزایش نرخ نان در جلسات استان مطرح و به ادارات شهرستان هم ابلاغ شد، افزود: با افزایش قیمت نان هیچ‌گونه مماشاتی با نانوایی‌ها نداریم و هر گونه تخلف اعم از تخطی از ساعت کاری تا کیفیت و نرخ‌نامه به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.

کاکاوند ادامه داد: روز گذشته پنج نانوایی متخلف به دلیل رعایت نکردن وزن چانه‌ها به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی یادآوری کرد: همشهریان می‌توانند برای مطالبه‌گری و همکاری با اداره صنعت و معدن در رسیدگی به تخلفات با شماره ۱۲۴ یا ۳۳۲۴۳۷۰۵ اتاق اصناف تماس بگیرند.

به گفته‌ وی تعزیرات حکومتی هم اشد مجازات را برای متخلفین در نظر خواهد داشت و اگر تخلف بار دوم تکرار شود علاوه بر نصب بنر بر سردر نانوایی متخلف، سهمیه آرد نانوایی هم کم خواهد شد.

رئیس اداره صنعت و معدن نهاوند به بحث کیفیت آرد نیز اشاره کرد و گفت: قرار بوده محصول کارخانه آرد نهاوند اول به نانوایی‌های شهرستان اختصاص داده شود که اداره غله این موضوع را رعایت نمی‌کند و شاهد ورود آردهای بی‌کیفیت به شهرستان هستیم.

کاکاوند خاطرنشان کرد: اگر مردم از نانی که دریافت می‌کنند راضی نباشند نانوا موظف است تغییر داده و نان بی‌کیفیت را به قسمت نان خشک انتقال دهد، در صورت گزارش شهروندان، نانوای متخلف به تعزیرات معرفی و دو برابر نرخ جریمه خواهد شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: در حال حاضر علاوه بر تیم‌های بازرسی اداره صنعت و معدن، یک بازرس مخصوص و دائم برای نانوایی‌ها در نظر گرفته شده است که گزارشات را روزانه دریافت و تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شایعه‌ تعطیلی مدارس حقیقت دارد؟