محفل شبی با شهدا در منطقه 14 تهران برگزار شد


محفل شبی با شهدا در منطقه 14 تهران برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج، محفل شبی با شهدا در محله نیکنام منطقه 14برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان محمدرضا شکوری، مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه 14 تهران در حاشیه این مراسم که در مسجد جابری برگزار شد، گفت: شهدا سرمایه و مظهر اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران هستند. شهدای جان خود را برای حفظ اسلام و ارزش‌های آن فدا کردند و یاد و راه شهدا باید برای همیشه در جامعه زنده نگه داشته شود.

وی بیان کرد: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تکریم یاد و نام شهدا، همزمان با فرارسیدن ایام هفته ی بسیج، مراسم شبی با شهدا با حضور پیکرپاک شهید گمنام و بسیجیان و خادمیاران رضوی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این محفل معنوی خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت منطقه 14 تهران در معیت پرچم های متبرک حرم مطهر رضوی، بارگاه منور سیدالشهدا، حرم قمر بنی هاشم ابالفضل العباس(ع) و حضرت رقیه(س) همزمان با اذان مغرب و عشا در این مراسم حاضر شدند.

شکوری اظهار داشت: در ادامه مراسم پیکر مطهر شهید گمنام 17 ساله هشت سال دفاع مقدس که در عملیات بدر در شرق دجله به مقام شهادت نائل شده بود، بر دوش خادمیاران و مردم شهید پرور دارالمومنین تهران تشییع شد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی