خرم‌دره نیازمند شهردار قوی و کارآمد است


خرم‌دره نیازمند شهردار قوی و کارآمد است

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌دره گفت: خرم‌دره نیازمند شهردار قوی و کارآمد است.

اکرم مولایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرداری خرم‌دره به صورت سرپرستی اداره می‌شود، عنوان کرد: انتخاب شهردار قوی و کارآمد یکی از مطالبات اصلی مردم از شورای اسلامی شهر است، زیرا وجود شهردار قوی می‌تواند گامی رو به جلو در ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان در حوزه‌های مختلف باشد.

وی راه برون‌رفت از مشکلات شهری را انتخاب شهرداری قوی و بدون حاشیه عنوان کرد و متذکر شد: شورای قوی باید شهردار کارآمد و بدون حاشیه انتخاب کند تا شاهد تحقق مطالبات شهروندان در این حوزه و رشد و پویایی شهر خرم‌دره با توجه به حجم بالای شهرنشینی در این شهرستان باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر خرم‌دره ادامه داد: مطالبه مردم در مورد نامه ۲۴ بندی و بندهای دیگر بحق بوده و پیگیری این بندها و ارائه پاسخ مناسب به مردم از وظایف شوراها است که باید به آن توجه ویژه وجود داشته باشد تا شاهد افزایش رضایت‌مندی شهروندان باشیم.

این مسئول با تاکید بر ضرورت توجه و بهره‌گیری از نظرات و توان نیروهای جوان، با استعداد، با انرژی و نخبگان شهر در امور شهری برای دست‌یابی به اهداف، خاطرنشان کرد: حضور این افراد به عنوان نخبگان شهر به عنوان یک تشکیلات علمی و تخصصی در حوزه مدیریت شهری لازم و ضروری است، پس باید بسترهای لازم برای تحقق این امر فراهم شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان