آخرین وضعیت کلاس‌ها و امتحانات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج


آخرین وضعیت کلاس‌ها و امتحانات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین وضعیت کلاس ها و امتحانات این دانشگاه را تشریح کرد.

پرویز یزدان‌پناه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: درمجموع ۲۳۵۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول هستند که در نمیسال تحصیلی جدید آموزش دانشجویان پزشکی از سال چهارم به بعد به صورت حضوری خواهد بود.

وی اظهارکرد: دانشجویان قبل از سال چهار کلاس‌های تئوری خود را به صورت مجازی و دروس عملی را به صورت عملی و برنامه ریزی شده در بازده زمانی مختلف به گونه ای که میزان تردد و ازدحام دانشجویان را در دانشکده و خوابگاه‌ها کاهش و کنترل نماییم در حال برگزاری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: دانشجویان رشته های غیرپزشکی دروس کارآموزی و کارورزی را به صورت حضوری برنامه ریزی شده با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تاکید بر کاهش ازدحام در خوابگاه و دانشکده ها در حال برگزاری است و کلاس های تئوری دانشجویان غیرپزشکی نیز به صورت مجازی برگزار می شود .

یزدانپناه تصریح کرد: امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بر اساس مصوبات دریافتی از معاونت آموزشی وزارت متبوع به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شوند.

وی بیان کرد: برگزاری آزمون حضوری با سال‌های قبل از کرونا تفاوت داشته و بر خلاف سال‌های قبل از کرونا در بازه زمانی یک ماهه برگزار خواهد شد و امتحانات دانشجویان غیرپزشکی از هجدهم دی ماه تا سی ام دی ماه و دانشجویان پزشکی ‌و دندانپزشکی از سی ام دی ماه تا چهاردهم دی ماه برگزار می شود تا میزان حضور و ازدحام در خوابگاه و دانشکده ها کاهش یابد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند