دومین جشنواره ملی «افتخار من» در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام برگزار می‌شود


دومین جشنواره ملی «افتخار من» در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری دومین جشنواره ملی «افتخار من» با موضوع ارسال خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح کانون‌های فهما استان ایلام خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه اینکه استان ایلام یکی از استان های مرزی کشور است که در دوران دفاع مقدس نقش کلیدی داشت و مردم ولایت‌مدار این دیار در دفاع از این مرز و بوم و انقلاب اسلامی حضور گسترده ای در میدان داشتن، بنابراین این جشنواره ملی را برنامه ریزی کردیم.

وی با اشاره به ۳۶۵ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، تصریح کرد: مردم مرزدار و ولایتمدار این استان از مردمانی هستند که در دوران دفاع مقدس نه تنها از استان خارج نشدند بلکه با تمام توان دفاع جانانه ای از این نظام و آب و خاک خود داشتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ادامه داد: جشنواره افتخار من، با موضوع ارسال فیلم کوتاه صوتی ۳ تا ۵ دقیقه ای از خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و محور مقاومت به همراه یک خاطره یا عکس توسط فرزندان و نوادگان رزمندگان اجرا می‌شود و در این زمینه نیز از ظرفیت دستگاه‌های مختلف استان از جمله بنیاد حفظ آتار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سپاه پاسدان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سازمان پیشکسوتان جهاد و شهادت، بسیج مستضعفین نیز بهره مند می شویم.


مدیر ستاد فهما استان ایلام، پایان آذر ماه را آخرین مهلت شرکت در این جشنواره اعلام و تاکید کرد: آثار ارسالی به این جشنواره باید در فرمت های قابل قبول در بخش ویدویی شامل mp۴، mov و m۴v و فایل های صوتی شامل فرمت های mp۳، wma، oog تهیه شده و در آدرس اینترنتی www.pdefa.ir بارگزاری شوند.

وی در پایان با دعوت از مدیران و اعضای کانون‌های استان برای حضور پررنگ در این جشنواره خاطرنشان کرد: در پایان نیز به آثار منتخب در این جشنواره جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟