شهردار یزد: انتقاد سازنده خبرنگاران نقش مهمی در پیشبرد اهداف شهری دارد


شهردار یزد: انتقاد سازنده خبرنگاران نقش مهمی در پیشبرد اهداف شهری دارد

یزد- ایرنا- شهردار یزد گفت: انتقاد سازنده و منطقی خبرنگاران نقش مهمی در کمک به توسعه و پیشبرد برنامه ها و اهداف این مجموعه خدمات رسان شهری در مرکز استان دارد.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم محی‌الدینی سه‌شنبه شب در نشستی با اعضای خانه مطبوعات یزد افزود: فعالان رسانه با ارایه نظر و طرح‌های مناسب، شهرداری را در انجام وظایف و کمک به شهروندان یاری کنند.

وی با قدردانی از همراهی خبرنگاران با شهرداری مرکز استان ادامه داد: نباید از نقدهای سازنده و منطقی که برای توسعه شهر و خدمت به مردم ارایه می‌شود ناراخت بود و باید همه همکاری کنند.

این مسئول اظهار کرد: شهرداری به نقش و رسالت خطیر خبرنگاران اعتقاد دارد و آمادگی خود را برای کمک به برنامه‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای اعلام می‌دارد.

محی‌الدینی به اهمیت تقویت و گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: توسعه و موفقیت در شهر در گرو همکاری، هم‌افزایی و همراهی اصحاب رسانه است .

وی با قددانی از خانه مطبوعات یزد که نقش مهمی در حمایت و کمک مادی و معنوی به زیرمجموعه خود دارد، یادآور شد: ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در شهرستان ضروری است .

شهردار یزد بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی با همکاری تمامی بخش‌ها برای گسترش فرهنگ مطالعه نشریه و سایر رسانه‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بهره گرفت.

در این نشست همچنین کاظم صادقپور رییس هیات مدیره، فرزاد فیضی مدیرخانه و سایر اعضا به طرح دیدگاه‌های خود در ارتباط با نقش شهرداری و شورای اسلامی شهر با رسانه‌ها پرداختند.

هم‌اکنون ۲۱۰ رسانه در بخش‌های مختلف استان یزد فعالیت دارد و اعضای خانه مطبوعات ۲۰۰ نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)