زبان هنر رساترین و بهترین زبان انتقال پیام در جامعه است


زبان هنر رساترین و بهترین زبان انتقال پیام در جامعه است

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از زبان هنربه عنوان رساترین و بهترین زبان انتقال پیام در جامعه نام برد و گفت: تأثیر مقوله هنر بر روح و روان انسان عمیق و ماندگار است.

سید جواد هاشمی شامگاه سه شنبه شب در حاشیه مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان، اظهار داشت: نمایش هنری فراتر از تمامی هنرها بوده و حتما تلاش می شود به صورت ویژه مورد حمایت واقع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان خواست بیش از پیش به هنرهای ارزشی به ویژه حماسه سازی ها و دلاورمردی های دفاع مقدس بپردازند.

هاشمی بیان کرد: درست است که کارهای فاخر و خوبی در استان در مورد دفاع مقدس انجام گرفته ، اما هنوز جای کار زیاد در این زمینه وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنر نمایش می‌تواند منشاء تحولات فرهنگی و اجتماعی در کشور باشد و امیدوارم هنرمندان به این رسالت تاثیر گذار و مهم توجه بیش از پیش داشته باشند.

هاشمی ادامه داد: هنرمندان با بهره گیری از توان فکری و تصویر سازی می توانند با نگاه متفاوت به ابعاد مختلف دوران دفاع هشت سال دفاع مقدس بپردازند و جلوه های ایثارگری را با زبان هنر به تصویر بکشند.

وی افزود: می توان از زاویه و زبانی نو و از دریچه هنر نمایش به بیان برخی مشکلات در راستای فرهنگ سازی و تبیین آموزه های اخلاقی پرداخت.

آیین اختتامیه جشنواره سی و سومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از منتخبان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و برخی مدیران کل استان و فعالان عرصه تئاتر و بازیگری در یاسوج برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)