عباس راشاد از گردونه انتخاب شهرداری زنجان خارج شد


عباس راشاد از گردونه انتخاب شهرداری زنجان خارج شد

زنجان – ایرنا – جلسه هیات حل اختلاف به منظور تایید و یا عدم تایید شهردار زنجان روز سه شنبه در تهران تشکیل شده ولی به گفته رییس شورای شهر زنجان در این جلسه رأیی در این خصوص صادر نشد و عباس راشاد گزینه این شورا برای شهرداری، انصراف داده است.

منصور مرادلو روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در نامه وصول شده شورا نیز عنوان انصراف عباس راشاد قید شده است.

وی در پاسخ به این سوأل که این انصراف دقیقا در چه زمانی بوده و اگر قصد انصراف بوده چرا جلسه هیات حل اختلاف تشکیل شده است، افزود: این انصراف گویا در حین برگزاری جلسه انجام شده است.

رییس شورای شهر زنجان گفت: در اسرع وقت جلسه شورا برای معرفی گزینه جدید شهرداری زنجان تشکیل می شود.

به گزارش ایرنا ۲۹ شهریور امسال پس از یک و نیم ماه از آغاز به کار دوره ششم شورای اسلامی شهر، عباس راشاد با پنج رای از مجموع ۹ رای اعضای شورا، به عنوان گزینه شهرداری زنجان به وزارت کشور معرفی شد ولی به دلیل آنچه که مشکل سنوات خدمتی مرتبط اعلام شده، صلاحیت "عباس راشاد" برای شهرداری زنجان مورد تایید وزارت کشور قرار نگرفت.

اعضای شورای اسلامی زنجان طی جلسه رسمی غیر علنی با ۵ رای از ۷ عضو حاضر، با اکثریت آرا بر رای خود در خصوص انتخاب شهردار اصرار کردند و تعیین تکلیف گزینه شهرداری زنجان منتظر اعلام رأی هیات حل اختلاف ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل