تیونینگ بی ام و M3 G80 و تبدیل آن به یک هیولای واقعی!


تیونینگ بی ام و M3 G80 و تبدیل آن به یک هیولای واقعی!

شرکت تیونینگ آلمانی لایت ویت پرفورمنس از پکیج ارتقای خود برای BMW M3 G80 رونمایی کرد. این پکیج باعث می‌شود سدان پرقدرت BMW به سطح جدیدی برسد. تیونر یاد شده به دنبال معرفی عمومی پروژه خود در نمایشگاه اِسِن بوده و می‌خواهد بازدیدکنندگان را با قطعات مشابه مدل CSL و پرفورمنس بالا تحت تأثیر قرار … The post تیونینگ بی ام و M3 G80 و تبدیل آن به یک...

شرکت تیونینگ آلمانی لایت ویت پرفورمنس از پکیج ارتقای خود برای BMW M3 G80 رونمایی کرد. این پکیج باعث می‌شود سدان پرقدرت BMW به سطح جدیدی برسد. تیونر یاد شده به دنبال معرفی عمومی پروژه خود در نمایشگاه اِسِن بوده و می‌خواهد بازدیدکنندگان را با قطعات مشابه مدل CSL و پرفورمنس بالا تحت تأثیر قرار دهد. M3 G80 که در حالت استاندارد هم یک خودروی جذاب برای سواری هیجان‌انگیز بوده در دستان لایت ویت جان تازه‌ای یافته است.

تیونینگ بی ام و M3 G80 و تبدیل آن به یک هیولای واقعی!

پروژه این تیونر با کیت بدنه آئرودینامیکی شروع شده که باعث بهبود مشخصات عملکردی M3 شده است. بال عقب این خودرو ما را به یاد BMW M4 GTS F82 می‌اندازد و البته طراحی اسپویلر عقب خودرو نیز با طراحی M3 CSL قرابت دارد. یک اسپلیتر جدید هم در نمای جلو دیده می‌شود که به این موارد باید ورودی‌های هوای بزرگ روی کاپوت را نیز اضافه کنیم.

تیونینگ بی ام و M3 G80 و تبدیل آن به یک هیولای واقعی!

قدم بعدی نصب رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی در جلو و عقب است که با رنگ طلایی مات کاملاً خودنمایی می‌کنند. این رینگ‌ها را لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت ۴S در آغوش گرفته‌اند. پشت این رینگ‌ها هم سیستم ترمز کربن سرامیکی قرار گرفته تا نیروی توقف مطمئنی را تضمین کنند. البته لایت ویت برای ثبت زمان بهتر در پیست‌ها استفاده از ترکیب رینگ و چرخ کوچک‌تر و نیمه چسبان را پیشنهاد می‌کند.

تیونینگ بی ام و M3 G80 و تبدیل آن به یک هیولای واقعی!

لایت ویت همچنین برای اطمینان از وجود بهترین تماس بین خودرو و جاده با متخصصان شاسی شرکت‌های ایباخ و بیلشتین همکاری کرده است. کیت فنر ویژه قبلاً برای M3 G80 و M4 G82 در دسترس بوده اما هم‌اکنون نسخه بهتری از سیستم تعلیق ایباخ در دسترس است که عملکرد بهتری خواهد داشت. شاسی قابل تنظیم به رانندگان تازه‌کار و حرفه‌ای اجازه می‌دهد تا رفتار رانندگی منطبق بر سلایق خود داشته باشند. لایت ویت پرفورمنس علاوه بر قطعات شاسی روی بهبود سیستم اگزوز نیز کار کرده است. این تیونر هنوز نتیجه کارهای خود روی پیشرانه را اعلام نکرده اما حدس می‌زنیم این خودرو همچنان قدرت ۵۰۳ اسب بخاری داشته باشد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بررسی فنی و رانندگی با موتورسیکلت کویر S2 طرح کلیک : کلیک پلاستیکی