نماینده انجمن کوتاه قامتان استان همدان مدیر روابط عمومی فرمانداری اسدآباد شد


نماینده انجمن کوتاه قامتان استان همدان مدیر روابط عمومی فرمانداری اسدآباد شد

همزمان با هفته معلول، ابراهیم سفری، نماینده انجمن کوتاه قامتان استان همدان  با حکم ابلاغ فرماندار اسدآباد به عنوان مدیر جدید روابط عمومی فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

فرماندار اسدآباد در گفت‌وگو با ایسنا با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی برای آشنایی جامعه با نانیسم‌ها و شرایط و وضعیت ویژه و مشکلات اجتماعی آنها، اظهار کرد: تغییر نگرش فرهنگی نسبت به کوتاه‌قامتان باید در اولویت قرار گیرد و رسانه‌ها و خبرنگاران نقش مهمی در این زمینه دارند.

سعید کتابی تصریح کرد: کوتاه قامتان برای مرتفع شدن مشکلات خود باید مطالبه گر باشند و جامعه نیز باید امکانات و شرایط لازم را برای بهبودی هر چه بهتر معیشت و تزریق روحیه نشاط و امید در جامعه قشر کوتاه قامت فراهم کند.

وی با بیان اینکه کوتاه قامتان دارای توانایی و توانمندی بالایی هستند، تصریح کرد: میدان دادن به کوتاه قامتان موجب خواهد شد جامعه به استعداد و توانمندهای آنها اعتماد کرده و دیده شدن استعدادشان قطعاً مشگل گشای بسیاری از کوتاه قامتان در بحث اشتغال خواهد بود

به گزارش ایسنا،ابراهیم سفری، متولد ۱۳۶۷ کارشناس حسابداری و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت پیش از این به مدت ۱۷ ماه کارشناس روابط عمومی فرمانداری اسدآباد بوده‌اند.

مدیر انجمن کوتاه قامتان بلند همت استان همدان و شهرستان اسدآباد،نایب رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین شهرستان اسدآباد،دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولین شهرستان اسدآبادو مسئول ورزش کوتاه قامتان بلند همت استان همدان از جمله اهم رزومه کاری ابراهیم سفری به شمار می رود.

در سال ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ در نشست اعضای انجمن کوتاه قامتان استان، استاندار وقت همدان مجوز استخدام قراردادی یک معلول و دو کوتاه قامت را صادر کرد که یکی از سهمیه ها متعلق به ابراهیم سفری بود و اکنون وی در فرمانداری شهرستان مشغول به فعالیت است.

بنا به گفته ابراهیم سفری ، نماینده انجمن کوتاه قامتان استان همدان در حال حاضر در سطح استان ۴۳ نفر عضو انجمن کوتاه قامتان هستند ضمن اینکه تعداد کوتاه قامتان در سطح استان همدان بیش از این تعداد بوده که اکثریت این افراد با توجه به پراکنده بودن توسط این انجمن شناسایی نشده اند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت افغانی افغانستان به تومان، امروز جمعه 21 اردیبهشت 1403