ادارات تعهدات خود را در قبال گلستان شهر بجنورد انجام ندادند


ادارات تعهدات خود را در قبال گلستان شهر بجنورد انجام ندادند

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد با انتقاد از  انجام نشدن تعهدات دستگاه های دولتی در قبال گلستان شهر بجنورد به عنوان بزرگترین مجموعه مسکن مهر خراسان شمالی گفت: شهرداری توان مالی برای رفع مشکلات شهروندان ساکن در این نقطه از شهر را ندارد. 

جواد حمیدی راوری روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: البته دستگاه های دولتی در مجموعه مسکونی الغدیر شهر بجنورد هم به تعهدات عمل نکرده اند.

وی افزود: شهرداری بجنورد در این ۲ مجموعه مسکونی حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه کرده و مقرر بود تا ادارات دولتی ( راه و شهرسازی) اعتبار در اختیار شهرداری قرار دهند اما این امر محقق نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون درآمدهای شهرداری پاسخگوی تامین هزینه ها برای خدمات رسانی به شهروندان ساکن در گلستان شهر نیست با این وجود برخی خدمات شهری به این شهروندان داده می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود از پیگیری برای راه اندازی روزبازارهای محلی در شهر بجنورد خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا در هر محله، یک روزبازار با رویکرد عرصه تره بار دایر شود تا محصولات با قیمت مناسب و بدون واسطه به شهروندان عرضه شود.

بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی ادارات دولتی به شهرداری بجنورد

شهردار بجنورد گفت: این نهاد ۳۰۰ میلیارد تومان مطالبه بابت خدمات رسانی به دستگاه‌های مختلف اجرایی و ادارات این شهرستان خراسان شمالی دارد که انتظار می رود در پرداخت آن سرعت داده شود.

حمیدی راوری اظهار داشت: تاخیر در پرداخت مطالبات شهرداری، خدمات رسانی مناسب و خوب به شهروندان را با مشکل روبه رو می کند از این رو انتظار می رود ادارات در پرداخت بدهی های خود برنامه ریزی داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری نهادی خودگردان است، گفت: در سال های اخیر وضعیت اقتصادی در کشور و البته در استان بسیار نامناسب بوده است از این رو شهرداری در تامین درآمد با مشکل روبه رو است.

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره اجرای پروژه هماگ با سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: در این زمینه برای تعیین تکلیف سهم شهرداری از این پروژه پیگیری هایی انجام شده و با شکایت شهرداری و نیز ورود دستگاه نظارتی، پرونده قضایی شده است.

تامین یک دستگاه اتوبوس نو برای بجنورد

شهردار بجنورد درباره تعیین تکلیف سرنوشت استخر بانوان در بوستان بش قارداش گفت: کاربری این پروژه تغییر خواهد یافت.

وی با اشاره به فروسوده بودن ناوگان اتوبوسرانی بجنورد گفت: اخیرا یک دستگاه اتوبوس بازسازی شده و بازسازی سایر ناوگان هم در برنامه است.

شهردار بجنورد افزود: یک دستگاه ناوگان اتوبوس جدید تامین و به چرخه ناوگان مرکز استان افزوده شده است.

شهر بجنورد، مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری