صحبت های امشب قالیباف درباره رتبه بندی معلمان


قالیباف در برنامه تلویزیونی امشب به مناسب روز مجلس درباره رتبه بندی معلمان گفت: ما مکلف هستیم بر اساس قانون 75 قانون اساسی هر طرحی و لایحه ای که بار مالی دارد را با دولت هماهنگ کنیم. عدد 25 هزار میلیارد تومان قطعی است.

به گزارش راهبرد معاصر امشب محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به مناسب روز مجلس در گفت وگوی تلویزیونی شبکه یک سیما حضور یافت. وی در بخشی از صحبت های خود به موضوع لایحه رتبه بندی معلمان اشاره کرد. به گفته قالیباف ما مکلف هستیم بر اساس ماده 75 قانون اساسی هر طرحی و لایحه ای که بار مالی دارد را با دولت هماهنگ کنیم. عدد 25 هزار میلیارد تومان قطعی است.

رئیس مجلس ادامه داد: از ۳۱ شهریور بر اساس قانونی که درباره رتبه‌بندی معلمان تصویب شود، رتبه ربندی اعمال خواهد شد.بر سر اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومانی رتبه بندی معلمان با هماهنگی دولت توافق کردیم.

قالیباف: برای طرح رتبه‌بندی معلمان با دولت توافق کردیم

قالیباف گفت: معتقدیم که مهمترین عنصر در پیشرفت یک کشور و ملت، منابع انسانی است که این عنصر مهم و تربیت آنها در کشور ما در دست معلمان عزیز است. طرح رتبه بندی در مجلس دارد کارهایش انجام می‌شود و در کمیسیون است. روشن گفته‌ام که درباره این طرح با دولت توافق کرده‌ایم؛ این حق معلمان است و حتما پای کار آنها هستیم و ما 25 هزار میلیارد تومان در سال برای طرح رتبه‌بندی معلمان با دولت توافق کردیم و از 31 شهریور امسال شامل حال معلمان خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز