تاریخ کریسمس 2022


عکس پروفایل کریسمس (http://www.araas.ir/christmas-girl-profiles/) تاریخ کریسمس 2022 (http://www.araas.ir/christmas-2022/) اولین بار در مجله اینترنتی آراس , اخبار , عکس , مدل , فناوری (http://www.araas.ir). پدیدار شد.

کریسمس 2022

تاریخ کریسمس 2022

کریسمس 2022

کریسمَس یا نوئل جشنی است در آیین مسیحیان که به منظور گرامی‌ داشت تولد مسیح برگزار می‌شود. بسیاری از اعضای کلیسای کاتولیک روم و پیروان آیین پروتستان، کریسمس را در روز ۲۵ دسامبر جشن گرفته و بسیاری آن را در شامگاه ۲۴ دسامبر نیز برگزار می‌کنند.

………………………………………………………………………………………………………….

تاریخ کریسمس 2022

کریسمس امسال شنبه 4 دی 1400 شمسی مصادف با 25 دسامبر 2021 میلادی و برابر با 20 جمادی الاولی 1443 قمری می باشد.

ایام دوازده روزه کریسمس با سالروز میلاد مسیح در ۲۵ دسامبر آغاز گشته و تا جشن خاج‌شویان در روز ۶ ژانویه ادامه می‌یابد. بسیاری به‌خصوص در کشورهای ایالات متحده و کانادا، کریسمس را مهم‌ترین رویداد سالانه مسیحیان می دانند. با وجودی که این روز، یک عید مذهبی شناخته می‌شود، از اوایل سده بیستم میلادی به بعد به‌طور گسترده به عنوان یک جشن غیر مذهبی برگزار شده و برای بیشتر مردم، این ایام فرصتی است برای دور هم جمع شدن اقوام و دوستان و هدیه دادن به هم.

تاریخ کریسمس 2022

سال 2022 سال پر از انرژی و کار است برای دنیای مد که قرار است کار های جدید با رنگ سال 2022 را تولید و عرضه کنند.

تاریخ کریسمس 2022

یکی دیگر از افسانه و رسوم قدیمی در کریسمس و شب سال نو، هدیه آوردن بابانوئل برای کودکان می باشد. بچه ها در شب سال نو منتظر میمانند تا بابانوئل با خود هدیه ای زیبا مطابق آرزوهایشان برایشان بیاورد. خانواده ها برای فرزندان خود هدیه گرفته و وقتی آنها خواب هستند کنار بالش آنها قرار می دهند و می گویند که بابانوئل برایشان آورده است. برخی هم با گریم بابانوئل جعبه های کادو که توسط خانواده ها و افراد خیر تهیه شده است را برای کودکان و بچه های بی سرپرست می برند و آنها را خوشحال می کنند.

تاریخ کریسمس 2022

در این جشن زیبا و رنگارنگ گرفتن عکس های یادگاری و زیبا و به یادماندنی ضروری است. ما برای شما ایده هایی برای ژست عکس کریسمس در مطالب قبل قرار داده ایم که با کلیک روی کلمه ی مورد نظر از آنها دیدن کنید.

تاریخ کریسمس 2022

درخت کریسمس یک درخت طبیعی یا مصنوعی است که با روبان ها و چراغهای رنگی آن را تزئین می کنند و در کریسمس در خانه یا بیرون از خانه قرار میدهند. و جشن و دورهمی با خانواده و اقوام را کنار این درخت برگزار می کنند. ایرانی های غیز مسیحی نیز در این جشن حضور پیدا می کنند و از آنجایی که مردم عاشق شادی و عید هستند در این مراسم مسیحیان شرکت می کنند و همانند آنها این روز را جشن می گیرند.

تاریخ کریسمس 2022

………………………………………………………………………………………………………

عکس پروفایل کریسمس

ژست عکس کریسمس

عکس دونفره برفی

رنگ سال 2022

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند